تاريخ انتشار :یکشنبه 10 دسامبر 2017.::. ساعت : 11:11 ق.ظ
فاقدديدگاه

پایاب سد خداآفرین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اصغر سلیمان‌زاده بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر پایاب سد خداآفرین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که خوشبختانه عملیات اجرایی آن با سرعت مناسبی در حال اجرا است و با بهره‌برداری از این پروژه ۶۲ هزار هکتار از اراضی منطقه زیرپوشش قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این که نیازمند افزایش تعامل و همکاری‌ها برای به دست آوردن خروجی‌های مناسب در زمینه‌های مختلف هستیم افزود: اجرای پروژه‌های بسیار بزرگ و مهم استان در گروه ارتقای این تعاملات و همکاری‌ها تحقق می‌یابد و امیدواریم از این طریق بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد دستیابی به تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: اشتغال‌زایی به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف ما در این زمینه است که با بهره‌برداری از این پروژه محقق می‌شود که به همین منظور نیاز است  مسئولان و دست‌اندرکاران برای تسریع در روند اجرای این پروژه با ما نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا بتوانیم شاهد پیشرفت مناسبی در اجرای تمامی پروژه‌های آبی اردبیل باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار بیان کرد: گسترش همکاری‌ این مجموعه با تمام دستگاه‌های اجرایی استان به منظور دستیابی به پیشرفت و توسعه استان از موارد مهمی است که خوشبختانه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه تا حد قابل توجهی این موضوع را محقق کرده است.

علی ملااحمدی افزود: صدا و سیمای مرکز اردبیل آمادگی خود را با شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اعلام می‌کند و برای این که بتوانیم در بهبود وضعیت مصرف آب به خروجی مناسبی دست یابیم نیاز است صرفه‌جویی در منابع آب را مبنای کار قرار داده و در بخش کشاورزی این موضوع را یک اولویت مهم بدانیم.

نظرات بسته شده است.