تاريخ انتشار :دوشنبه 12 فوریه 2024.::. ساعت : 12:15 ق.ظ
فاقدديدگاه

حضور پرشور مردم شهرستان پارس آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهریمیز،راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم در شهرستان پارس آباد برگزار شد

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد کفت؛ انقلاب اسلامی، یک انقلاب مردمی و برای مردم است و این انقلاب بدون امام راحل و مردم معنایی ندارد. کارگزاران، مسئولان که امروزه میز خدمتی را بر اساس مسئولیت برعهده گرفته است، خدمتگزار و نوکر مردم است.

حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی امام‌جمعه پارس آباد افزود: پس از گذشت ۴۵ سال از عمر این انقلاب، با شعارهای مردم می‌فهمیم که انقلاب همچنان زنده و پویا و برخواسته از اعماق جان مردم است.وی در ادامه با اشاره بر اینکه بر خلاف تبلیغات مسموم دشمنان که خواهان این بودند مردم از انقلاب و آرمان‌های انقلاب فاصله بگیرند در صحنه هستند.

الله بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش پارس آباد اظهار کرد؛ ما امروز مفتخریم که در دولت مردمی،به عنوان محورهای اساسی قرار دادیم و خود را موظف می‌دانیم برای اصلاح امور، مردم میدان پیدا کنند. لذا باید به مردم توجه شود و اصل و اساس قرار گیرند.و افتخار می کنیم که با حضور گسترده دانش آموزان دهه هشتادی ونودی و فرهنگیان انقلابی پشتیبان ولایت فقیه را ثابت کردند.

سرهنگ علی پیرجاهد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد بیان کرد ۲۲بهمن پیام امید به ملت ایران، همه مستضعفان و محرومان عالم و پیام یاس و نا امیدی به سطله‌گران و ظالمان در عالم است،‌ گفت: آنچه در اطراف خود می‌بینید، بیداری اسلامی است. در دهه اول انقلاب دشمنان می‌خواستند انقلاب و نظام پا نگیرد، آن‌ها خواستند نشد، اما شما خواستید و شد. در دهه دوم دشمنان می‌خواستند نظام تثبیت نشود، اما شد.

شرکت کنندگان در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با قرائت قطعنامه‌ای، وهمچنین آتش زدن‌ پرچم دشمنان قسم خورده انقلاب، ضمن تجدید میثاق با ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت با ولی فقیه و ادامه راه شهدا وایثارگران برای ۴۵ بار عهد و پیمان خود را با ولایت بستند تا نفس در جان دارند ادامه راه شهدا وایثارگران باشند./ اتمام خبر

خبرنگار پایگاه خبری شهریمیز؛  افشین خاکنژاد

برچسب‌ها:

نظر خود را به ما بنویسید.