تاريخ انتشار :سه‌شنبه 25 آگوست 2015.::. ساعت : 6:07 ب.ظ
فاقدديدگاه

در مراسمی با حضور استاندار اردبیل ۲۰پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان پارس آباد مغان افتتاح شد.

 

به گزارش شهریمیز،مجید خدابخش امروز سه شنبه در آیین بهره برداری همزمان ۲۰طرح خدماتی و عمرانی در پارس آباد افزود: در سایه تلاش و همت والای دولت یازدهم کشور از رکود اقتصادی خارج و وارد مسیر پیشرفت و رونق شده است. وی با بیان اینکه دولت با تمام توان و انرژی با طرح و اجرای برنامه های کارشناسی شده، به فکر رفع مشکلات مردم و پیشرفت و تعالی کشور است، ادامه داد: حمایت و پشتیبانی اقشار مختلف مردم از دولت، باعث خواهد شد دولتمردان با روجیه و انگیزه مضاعف مشغول خدمت شوند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر دهها پروژه عظیم در سطح استان اردبیل اجرا می شود، گفت: با تکمیل و بهره برداری از این طرح ها علاوه بر ایجاد هزاران فرصت شغلی جدید، شاهد افزایش میزان تولیدات و درآمد استان خواهیم بود.

فرماندار پارس آباد نیز به طرح های در دست اقدام این شهرستان اشاره کرد و گفت: عملیات بهسازی، تعریض و تطویل باند فرودگاه با شتاب خوبی در حال اجراست و با تخصیص اعتبارات لازم و سه هزار تن قیر برای آسفالت باند، این فرودگاه برای از سرگیری پروازها آماده خواهد شد.

مهدی احمدی، بیمارستان ۱۲۰تخت خوابی پارس آباد را از طرح های بزرگ ملی در منطقه عنوان و بیان کرد: این پروژه عظیم با پیگیری استاندار از رکود خارج شده است.

وی پیشرفت فیزیکی این بیمارستان بیش از ۸۰درصد ذکر کرد و از تخصیص ۸۰میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

به گفته وی پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد هم اکنون با ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست و اوایل سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: پروژه های آبیاری دشت فتحعلی و پایاب سد خداآفرین با سرعت مطلوبی اجرا می شود و با بهره برداری از این دو طرح شاهد انقلاب اقتصادی در این خطه مرزی خواهیم بود.

فرماندار پارس آباد ادامه داد: با اجرای طرح ساحل بندی رود ارس علاوه بر جلوگیری از فرسایش و تخریب زمین های ساحلی، اراضی وسیعی از خاک کشورمان که براثر پیشروی رودخانه دسترسی به آن ناممکن بود، آزادسازی شد.

احمدی ، گاز دار کردن ۲۰روستای فاقد گاز با ۶۰میلیارد ریال اعتبار، شروع طرح گازرسانی به ۵۰روستا، تکمیل سه پروژه آب شهری و روستایی با اعتباری افزون بر ۲۰۰میلیارد ریال و نیز

۱۲پروژه راه سازی و توسعه جاده با ۳۲۰میلیارد ریال سرمایه گذاری را از دیگر پروژه های مهم این شهرستان برشمرد.

در این جلسه که در سالن اجتماعات جهادکشاورزی پارس آباد برگزار شد، علاوه بر استاندار اردبیل تعدادی از مدیران کل استان و مسوولان محلی ،خبرنگاران و قشرهای مختلف مردم نیز حضور داشتند و به بیان مشکلات و دغدغه های شهرستان پارس آباد پرداختند.

 

5-023

5-096

5-016

5-008

5-103

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.