تاريخ انتشار :شنبه 12 دسامبر 2020.::. ساعت : 1:10 ق.ظ
فاقدديدگاه

وضعیت کرونایی شهرستان پارس آباد مغان نیازمند توجه ویژه است/ ۷۰ درصد جامعه هدف منطقه غربالگری شدند

سرهنگ پاسدار شکر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به شیوع گسترده بیماری ویروسی کرونا در سطح جامعه در شهرستان پارس آباد مغان وضعیت این شهرستان و منطقه نیاز به توجه ویژه استانی دارد و باید در این راستا به صورت جدی عمل شود.

وی از اجرای جدی و مستمر طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان پارس آباد خبر داد و افزود: با تلاش تیم‌های بسیج در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان ۷۰ درصد جامعه هدف پارس‌آباد در این طرح غربالگری شدند و همچنان اجرای طرح شهید سلیمانی در سطح این منطقه ادامه خواهد داشت.

عبدی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را امری ضروری دانست و تصریح کرد: آمارها مراجعه به مراکز بهداشتی ویژه نشان دهنده این است که علی رغم فعالیت‌های بسیار ارزشمند برای کاهش زنجیره شیوع کرونا در این منطقه شیوع بیماری همچنان در شهرستان پارس آباد فعال است و باید هشدارها را جدی گرفته و به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی آحاد مختلف مردم توجه جدی شود.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تلاش نیروهای بسیج در تمامی عرصه‌های کنترل بیماری کرونا را قابل تقدیر عنوان کرد و ادامه داد: آمار بیماریابی با تلاش بسیجیان و غربالگری در حال ادامه است و تاکنون ۹۶۵ نفر مشکوک به کرونا شناسایی شده و به مراکز بهداشتی معرفی شدند.

وی با اشاره به ایجاد نقاهتگاه در تمامی مناطق مختلف استان اردبیل برای قرنطینه بیماران کرونایی اظهار کرد: در شرایط کنونی توجه به قرنطینه بیماران و فراهم نمودن شرایط برای مبتلایان تا از قرنطینه خارج نشوند بسیار موثر در کنترل شیوع کرونا خواهد بود که در این راستا بسیج نیز اقدامات لازم را انجام داده است‌.

نظرات بسته شده است.