تاريخ انتشار :شنبه 29 فوریه 2020.::. ساعت : 11:53 ب.ظ
فاقدديدگاه

عملیات ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان پارس‌آباد آغاز شد + تصاویر

علی منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت:  عملیات ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان پارس‌آباد مغان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌های ناشی از ویروس کرونا آغاز شد.

وی افزود: طبق تاکیدات وزارت بهداشت از امروز نخستین مرحله از عملیات ضدعفونی اماکن عمومی شهرستان مرزی پارس‌آباد مغان آغاز شده و این عملیات تا ضدعفونی کردن کامل تمامی مکان‌های عمومی و معابر ادامه خواهد داشت.

منفرد از تشکیل کمیته مقابله با کرونا در پارس‌آباد خبر داد و افزود: کمیته ویژه پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا در مجموعه شهرداری پارس‌آباد تشکیل شده است و چندین تیم به صورت روزانه اقدام به ضدعفونی کردن مراکز عمومی و پارک‌ها و مراکز پرجمعیت و پرتردد می‌کنند.

شهردار پارس‌آباد بیان کرد: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی‌، آرامستان‌ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌گیرد و نیروهای شهرداری در این زمینه هیچ کوتاهی نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: تلاش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا شهروندان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.