تاريخ انتشار :چهارشنبه 21 فوریه 2024.::. ساعت : 8:57 ب.ظ
فاقدديدگاه

برگزاری جلسه توجیهی رؤسای دوازدهمین ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان پارس آباد

رضا ظهراب وند؛معاون سیاسی،امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان پارس آباد عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار شهریمیز پارس آباد از برگزاری جلسه توجیهی رؤسای ستاد انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد

وی ضمن تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان ،با اشاره به اصول رقابت‌ انتخاباتی، داشتن تقوای سیاسی و اجتماعی الگوی بارز و اصل برشمرد و اضافه کرد: پرهیز از تخریب رقبا، ارایه طرح برنامه های نامزدهای انتخاباتی،بیان مشکلات و شفاف سازی کاری در صورت راهیابی به مجلس جهت رفع مشکلات جامعه از دیگر اصول رقابت انتخاباتی در رابطه با تبلیغات سالم داوطلبان انتخاباتی در این دوره از مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد؛ یازدهم  اسفند روز تجلی افکار و فرهنگ ایرانی در تمام دنیاست و شرکت در انتخابات باعث بر هم زده شدن معادله سیاسی غرب و مهندسی نظام غربی می‌شود.

ایشان در ادامه از رؤسای ستاد داوطلبان انتخابات انتظار داریم که به جای تخریب دیگران، با همدلی وهمبستگی متحد خود مردم را به هدف انتخاب اصلح کاندید خود هدایت کنند.

ظهراب وند با بیان اینکه؛ تبلیغات انتخاباتی به عنوان یک وظیفه ملی و انقلابی هر نامزد انتخاباتی باید حدود شرعی کلمه،به دور از فریب،به دور از کارهای دروغین ونمایشی، و بخصوص به دور از متهم کردن سایر نامزدها باشد .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری در پایان گفت؛فراموش نکنیم ملت ایران ملتی فهیم  و همراه با یک درک سیاسی عمیق است و محصول و میوه این درک و فهم چیزی جز صلح و آرامش برای ایران و منطقه نیست. غرب بداند که در ۱۱ اسفند جز شنیده شدن خبر پیروزی ملت ایران در انتخابات و پیوند برابری و برادری سیاسی برای آن ها خبر خاصی، نیست.

خبرنگار پایگاه خبری شهریمیز؛  افشین خاک نژاد

Shahrimiz.ir/1234567

🔹️صاحب امتیاز  و مدیر مسئول :  غلامرضا آورند

نظر خود را به ما بنویسید.