تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 20 آگوست 2020.::. ساعت : 1:40 ب.ظ
فاقدديدگاه

مشکل تامین آب ناحیه صنعتی پارس آباد مرتفع می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در جریان نشست مشترک با صاحبان صنایع ناحیه صنعتی پارس آباد گفت: تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استانی است که تلاش می‌شود ایجاد امکانات لازم برای استقرار سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی به نحو احسن تحقق یابد.

او یکی از مشکلات ناحیه صنعتی پارس آباد را کمبود آب در این ناحیه صنعتی دانست و افزود: استقرار سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد با استقبال خوبی همراه بوده است، به همین علت در حال حاضر برای تامین آب مورد نیاز واحد‌های صنعتی با مشکل تخصیص آب مواجه هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از موافقت سازمان‌های مربوطه برای انتقال آب از کانال‌های جاری منطقه برای تامین آب مورد نیاز این ناحیه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده، شرکت آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی استان موافقت خود را برای تامین آب صنایع ناحیه صنعتی پارس آباد از محل پمپاژ کانال‌های روستای خلیل لو اعلام نموده اند که با تخصیص اعتبارات لازم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به انتقال آب به این ناحیه صنعتی اقدام خواهد شد.

اهلی افزود: خوشبختانه مسئولان ارشد استان اردبیل توجه ویژه‌ای به بخش صنعت و بالخصوص شهرک‌های صنعتی دارند که همین امر موجب جذب سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل شده است.

او ابراز امیدواری کرد تا با هماهنگی و همبستگی که در میان مسئولان استانی وجود دارد بتوانیم با همراهی و همکاری یکدیگر، مشکلات، تنگنا‌ها و کمبود‌های بخش صنعت استان بویژه در شهرک‌های صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کنیم.

نظرات بسته شده است.