تاريخ انتشار :جمعه 5 آوریل 2024.::. ساعت : 12:52 ب.ظ
فاقدديدگاه

حماسه به یادماندنی روز قدس و تجلی میثاق امت با ولایت در شهرستان پارس آباد

مردم روزه‌ دار شهرستان مرزی پارس آباد عصر جمعه ۱۷ فروردین ماه با مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان‌های امام راحل و قدس شریف تجدید میثاق کردند.

جابر جهان بین فرماندار شهرستان پارس آباد کفت حضور در راهپیمایی نشان از وحدت امت اسلامی را نشان می دهد وی در ادامه افزود؛ این حضور مردم نشان  اتحاد ویک پارگی و تجلی اقتدار اسلامی و در نهایت میثاق با ولایت را نمایان می کند و شرکت در مراسم روز جهانی قدس در واقع پاسخگویی به ندای امام خمینی(ره) برای مبارزه با صهیونیسم  و نیز بیعت مجدد با مقام معظم رهبری است.

الله بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش پارس آباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز یک قدرت بزرگ در دنیا محسوب می شود و همه کشورها به سمت آن حرکت می‌کنند و آمریکا قدرت وعظمت ایران را می فهمد و جرأت ندارد که دست از پا خطا کند و این عظمت و بزرگی ایران باید برای نسل امروز بیان شود تا بدانند چه بوده‌ایم و چه هستیم.

علی پیرجاهد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پارس آباد اظهار کرد: روز قدس، به فرمایش حضرت امام  خمینی(ره)، روز حیات اسلام است چرا که این روز، نماد حق طلبی و آزادی خواهی و ظلم ستیزی با مستکبران جهان بالاخص رژیم غاصب اسرائیل است.

****

 

 

 

 

خبرنگار مردمی شهریمیز پارس آباد؛ افشین خاک‌نژاد

نظر خود را به ما بنویسید.