تاريخ انتشار :چهارشنبه 10 آوریل 2024.::. ساعت : 11:02 ب.ظ
فاقدديدگاه

رهبر معظم انقلاب: کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری به منزله خاک آن کشور است / رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند، خاطرنشان کردند: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد

رهبر معظم انقلاب، با بیان اینکه کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند، خاطرنشان کردند: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.

به گزارش انتخاب ، خطبه‌های نماز عید سعید فطر که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درمصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است، آغاز شد.

– ابر رحمت الهی یک ماه تمام بر امت اسلامی بارید، رحمت و ضیافت الهی در این یک ماه شامل حال همه آحاد امت اسلامی بود. ملت عزیز ایران از این ضیافت الهی حداکثر استفاده را توانست انجام بدهد. جشن‌های اول سال شمسی و آغاز فروردین را با معنویت ماه مبارک رمضان متبرک کرد.

– ماه مبارک رمضان فرصت بزرگی است، از این فرصت خیلی‌ها بیشترین استفاده را کردند و آحاد ملت هم بهره بردند. توصیه موکد ما این است که این ذخیره معنوی را برای خودتان حفظ کنید بخصوص جوانان عزیز. جامعه جوان کشور میل به دینداری و توجه و ذکر و دعا دارد که این فرصت بزرگی است.

– البته امسال گزارشاتی به بنده دادند درباره تظاهر به روزه‌خواری در برخی معابر؛ یقینا نظام جمهوری اسلامی در صدد آن نیست کسانی را به زور وادار به دینداری کند، اما در مقابل هنجارشکنی دینی هم مسئولیت دارد و نباید مسئولین و مردم کوتاهی کنیم و آمرین به معروف و ناهین از منکر به وظیفه خود عمل کنند.

– در ماه مبارک رمضان امسال حوادث خونبار غزه کام مسلمانان را در سراسر جهان تلخ کرد.

– دولت‌های غربی در حوادث امسال ذات شریر تمدن‌های غربی را نمایان کردند. در حوادث شش ماه گذشته در غزه، خود دولت‌های غربی این ذات شریر را در مقابل چشم دنیا قرار دادند. زورشان به مردان مقاومت نمی‌رسد، به جان کودکان و مظلومان می‌افتند و سی و چند هزار انسان بی گناه را به قتل رساندند.

– کجا هستند که آهنگ ناهنجارشان درباره حقوق بشر گوش دنیا را کر می‌کند؟ اینها بشر نیستند؟ حقوق ندارند؟

– رژیم خبیث صهیونیستی یک خطای دیگری هم به خطاهای خود اضافه کرد و آن حمله به کنسولگری ایران در سوریه بود، کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله خاک آن کشور است وقتی به کنسولگری ما حمله می‌کنند یعنی به خاک ما حمله کرده‌اند.

– رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد. ما البته داغدار شهیدانمان شدیم، از قبیل شهید زاهدی و رحیمی و دیگر همراهانشان. البته قبلا هم گفتم اینها عاشق شهادت بودند و چیزی از دست ندادند اینها کسانی بودند که یک عمر به دنبال شهادت دویدند و خداوند این اجر را به آنها داد. ما داغدار شدیم اما آنها کامیاب شدند.

برچسب‌ها:

نظر خود را به ما بنویسید.