تاريخ انتشار :سه‌شنبه 8 آگوست 2017.::. ساعت : 7:01 ب.ظ
فاقدديدگاه

اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی در اردبیل

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جمع فرمانداران استان اردبیل اظهار داشت: دولت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اجرای طرح‌های عمرانی و تولیدی در استان اردبیل هزینه می‌کند که اختصاص این اعتبار تا حد قابل توجهی می‌تواند مشکلات پیش‌روی ما را برطرف کند.

وی افزود: استفاده صحیح از اعتبارات باید اولویت مهم و اساسی مسئولان باشد، چرا که با شرایط کنونی اقتصادی نباید یک ریال نیز بیهوده صرف شود و بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در ارتباط با رشد و توسعه استان دست یابیم و مشکلات و موانع پیش رو را در این زمینه برطرف کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: از این اعتبارات یک میلیارد دلار برای اجرای طرح مهار آب‌های مرزی و ۳۵۰ میلیون دلار برای تکمیل نیروگاه سبلان در نظر گرفته شده است که از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه انتظار داریم تا در اجرای این پروژه‌های مهم و اساسی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

خدابخش بیان کرد: در حال حاضر ۶ سد استان اردبیل نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی در حال اجرا است که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود دو سد عمارت و احمدبیگلو امسال آبگیری شود که با بهره‌برداری از این سدها به طور حتم حرف‌های زیادی در بخش کشاورزی استان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: بنیاد برکت یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری با هزینه اعتباری در حدود ۴۰ میلیارد تومان گام اساسی در رونق اشتغال و اقتصاد برداشته که به همین منظور نیاز است زمینه و بسترهای لازم برای حمایت‌ از سرمایه‌گذاران را بیش از پیش توسعه دهیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم.

استاندار اردبیل افزود: پروژه راه‌آهن اردبیل نیز در تبلیغات رسانه‌ای بسیار بزرگ‌نمایی شده چرا که این پروژه به عنوان یکی از مطالبات مردمی از اهمیت زیادی برخوردار است ولی در مقایسه با برخی پروژه‌ها باید پروژه‌های مهم‌تر در اولویت قرار داده شوند.

 

نظرات بسته شده است.