تاريخ انتشار :شنبه 12 سپتامبر 2015.::. ساعت : 10:42 ب.ظ
فاقدديدگاه

صندوق توسعه عدالت آموزشی راه‌اندازی شود

ه گزارش شهریمیز، حسین برزگر عصر امروز در گردهمایی رؤسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: در حالی که امروز آموزش و پرورش در تربیت و تقویت نظام آموزشی مبتنی بر تربیت انسان‌های توانمند و شایسته ورود خوبی را پیدا کرده، در چنین شرایطی باید توسعه عدالت آموزشی در قالب یک صندوق فراگیر مورد حمایت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در سیستم مالی جدید مدیریت هزینه‌ای منسوخ شده و مدیریت منابع انسانی جایگزین آن می‌شود.

معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در عصر کنونی نقش یک مدیر به عنوان مدیر آموزشی تمام شده است، گفت: امروزه از مدیر واحد آموزشی به عنوان رهبر آموزشی یاد می‌شود و به این ترتیب با توجه به نقش رهبری، ایجاد تغییر رفتار مطلوب و نیز جلب مشارکت مردم در امر آموزش و پرورش از مأموریت‌های اصلی او به شمار می‌رود.

برزگر افزود: به دلیل مشکلات مالی کشور لزوم توجه به مدیریت منابع انسانی جدی بوده و باید برای یافتن راه‌های جدید درآمد‌زایی برای مدیریت آموزش و پرورش از فکر‌های خلاق و طرح‌های مبتکرانه سود جست.

وی بیان کرد: با توجه به اتمام برنامه پنجم کشور لازم است برنامه‌های خلاقانه در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش توسط رؤسا و مدیران نواحی و مناطق با بهره‌گیری از فکر خلاق افراد صاحب نظر برای ارائه به وزارت آماده شود.

برزگر با اعلام اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان که در چند روز آتی انجام می‌شود، آمادگی کارشناسان امور اداری مناطق و نواحی را خواستار شده و تمهید مقدمات لازم جهت صدور احکام جدید را لازم و ضروری دانست.

 

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.