تاريخ انتشار :شنبه 7 ژانویه 2017.::. ساعت : 9:53 ق.ظ
فاقدديدگاه

دولت به پرداخت مطالبات کشاورزان خسارت دیده اردبیل توجه ویژه ای کند

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل از مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر اختصاص دو هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت ناشی از حوادث غیر مترقبه کشور خبر داد.
او افزود: بیش از دو سال است که کشاورزان خسارت دیده پارس آباد چشم انتظار تادیه خسارت هستند ولی با وجود مصوبات متعدد مبنی بر ادای خسارت حوادث غیرمترقبه توجهی به آنها نمی شود و ما از دولت می خواهیم در این باب عنایت ویژه به کشاورزان خسارت دیده استان اردبیل داشته باشد.
او در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: ملت ما با نزدیک شدن انتخابات ، انتظار رفتارهای انتخاباتی را دارند و بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و یکدلی مردم و مسوولان هستیم.
آیت الله عاملی از روسای قوای کشور خواست با پرهیز از طرح اختلاف و دعوی جلوی اجحاف به بیت المال را گرفته و از آوردن اختلاف به سطح افکار عمومی خودداری کنند.
او همچنین در بخش دیگری از خطبه ها به انتخابات شوراها در سال آینده اشاره کرد و گفت: قرائن نشان می دهد که جمعیت بسیار زیادی برای نامزدی خود را آماده کرده اند و این قطعا موجب حضور حداکثری خواهد شد و انتخابات بسیار پرشوری خواهیم داشت.
آیت الله عاملی اظهار کرد: بی تقوایی احتمالی از طرف برخی نامزدها می تواند امنیت و فرهنگ را خدشه دار کند و مهم ترین خطر در این باب طائفی گری ، قبیله گرایی ، شهرگرایی و قوم گرایی است.
وی تشریح کرد: ما در استان یک خانواده را تشکیل می دهیم و هیچ ملاحظه خاصی نداریم بنابراین هرکس از هر شهر ، قوم ، قبیله و محله که شایستگی داشته باشد و اهالی به وی رای بدهند برای ما محترم است.
او افزود: اینجانب به عنوان نماینده مقام معظم رهبری به همه عزیزان از هر شهر و از هر قشر نگاه یکسان دارم و هیچ خصوصیتی را لحاظ نمی کنم و اعلام می کنم که به هیچ لیستی نظر خاص یا حمایت ندارم و به طور قطع و یقین ملت ما در دو راهی های حساس احتیاج به قیم ندارد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها با طرح سخنان جان کری که پیشنهاد کرده ‘دولت جدید آمریکا با فشار مضاعف تحقیقات موشکی ایران را عقب براند همچنان که ما با فشار تحریم توان هسته ای آنها را خنثی کردیم’ گفت: دشمنی و رجزخوانی از طرف آمریکایی هاست نه ایران و آنها با این اقدامات ناقض برجام هستند و آمریکا با این بدعهدی ها ثابت می کند که قابل اعتماد نیست.
خبرنگار: نعمت محسن زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
۶۱۳۰/۶۰۱۸

نظرات بسته شده است.