تاريخ انتشار :دوشنبه 11 دسامبر 2017.::. ساعت : 7:12 ب.ظ
فاقدديدگاه

مناسب نبودن زیرساخت‌های جاده ای در اردبیل

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان اردبیل صبح امروز در همایش رزمایش مشترک زمستانی در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه در هشت ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد  آمار فوتی‌ها در جاده‌های اردبیل کاهش پیدا کرده است که برگزاری طرح زمستانی پلیس راه برای جلوگیری از کاهش تلفات و فوتی‌ها در سطح جاده‌های استان است.

وی افزود: اکثریت جاده‌های استان اردبیل کوهستانی و برفگیر هستند و نیاز است سازمان‌های مرتبط با بحث امداد و نجات جاده‌ای با پلیس همکاری کنند تا شاهد کاهش تصادفات در جاده‌های استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: متاسفانه زیرساخت‌های ترافیکی اردبیل نسبت به توسعه و پیشرفت استان رشد مناسبی ندارد که به طور مثال در شمال استان اردبیل جاده نسبتا باریکی داریم در حالی که روز به روز تعداد وسایل نقلیه و عبور و مرور افزایش می‌یابد و شاهد وقوع تصادفات هستیم.

عبدی اظهار کرد: باید دستگا‌ه‌های امداد و نجات و پلیس راه امکانات خود را به روز کرده و در جاده‌های مواصلاتی در خدمت مردم باشیم و برای کاهش تصادفات و تعداد فوتی‌ها نیاز به یک آسیب‌شناسی داریم تا بتوانیم تلفات و تصادفات را در استان اردبیل کاهش دهیم.

وی تصریح کرد: تمامی این برنامه‌ها و برگزاری طرح زمستانی پلیس راه برای مردم است تا بتوانیم آمار تصادفات جاده‌ای را در محورهای مواصلاتی که در فصل زمستان بیشتر است کاهش دهیم و انتظار داریم مردم خود با رعایت قوانین، پلیس راه و سازمان‌های مرتبط در امداد و نجات را یاری کنند.

نظرات بسته شده است.