تاريخ انتشار :چهارشنبه 17 می 2017.::. ساعت : 7:13 ق.ظ
فاقدديدگاه

ستاری: مشارکت بالای مردم به پیروزی روحانی منجر می شود

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا، سورنا ستاری دوشنبه شب در جمع حامیان حسن روحانی در ستاد مرکزی سمنان افزود: دکتر روحانی در طول سه سال گذشته با وجود بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی، سیاست خارجی و دیگر حوزه ها، توانست بسیاری از آن ها را رفع کند و کشور را در مسیر صحیح خود قرار دهد.
ستاری اضافه کرد: این دولت توانست اقتصاد ایران را که با مشکل جدی روبرو بود بهبود ببخشد و در دولت دوازدهم نیز برنامه های دیگری برای اداره کشور دارد و باید ادامه یابد.
وی اظهار کرد: برای تغییر در جامعه باید هزینه هایی هم پرداخت کنیم و باید از فرصت ها و زندگی خود برای آیندگان و فرزندانمان استفاده مطلوب داشته باشیم.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با اشاره به همگرایی مناسب جناح های سیاسی در کشور گفت: خوشبختانه فضای همدلی و مناسبی در اعتدال گرایان، اصولگرایان معتدل و اصلاح طلبان به وجود آمده و یقین دارم دکتر روحانی با رای خوب و بالایی رییس جمهوری خواهند شد.
ستاری با اشاره به شناخت خود از دکتر روحانی از سن ۱۲ سالگی و نقش او در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، اظهار کرد: دکتر روحانی در سال های جنگ نقش مهمی در اداره پدافند هوایی کشور داشت و سختی های زیادی را در دفاع مقدس و سال های پس از آن در عرصه های گوناگون کشیده است.
وی گفت: شاهد تورم ۴۵ درصدی، تجمع مردم مقابل بانک ها، تهدیدات بین المللی، کمبود محصولات دارویی و کشاورزی، بیکاری، واردات گندم و دیگر مسایل و مشکلات در حوزه اقتصادی در دولت قبل بودیم، خوشبختانه این دولت توانست با تشکیل بیش از صدها جلسه فشرده مختلف و همدلی و همزبانی این مشکلات را رفع کند که هزینه های زیادی هم داده شد.
ستاری با بیان اینکه امسال با رشد ۱۷ درصدی بالاترین رشد علمی را در دنیا داشتیم، افزود: با وجود همه مشکلات و کاستی ها و نبود اعتبارات کار زیادی انجام شده و اعتقاد داریم بدون تکیه به نیروهای داخل و جوانان می توانیم به قله های بلندتر دست یابیم.
وی، اضافه کرد: دولت ابتکارات زیادی داشته و برای تداوم این حرکت در چهار سال آینده هم باید مردم و جوانان تلاش و از دولت حمایت کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
۷۴۷۰/۶۰۲۶/۱۸۷۶
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده

نظرات بسته شده است.