تاريخ انتشار :شنبه 5 سپتامبر 2015.::. ساعت : 2:21 ب.ظ
فاقدديدگاه

پروژه های عمرانی ورسیدگی به امورات بعداز به روی کارآمدن فرماندار جدیدبا اقتدارانجام می گیرد

ه گزارش شهریمیز به نقل از آران مغان حجت‌الاسلام سید سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، با بيان اينكه جابجایی و عدم ثبات در مدیریت شهرستان مانع توسعه شهرستان پارس آباد شده است، اظهار داشت: هر چه قدر تجهيزات و امكانات در منطقه فراهم شود اما از ثبات مديريت در آن اثري نباشد، به درد نمي خورد.

وي تصريح كرد: ما بايستي مديران شايسته در اين شهرستان سركار آورده و از آنها حمايت كنيم، نه اينكه به بهانه هاي واهي و مغرضانه اقدام به بركناري يك مدير كاري كرده و ديگري را جايگزين او كنيم كه اينگونه كارها ضربات جبران ناپذيري بر پيكره مديريتي شهر وارد مي كند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه با تغییر مدیریت در شهرستان پارس آباد، ارکان مدیریت اين شهرستان نیز متزلزل شده بود، بیان داشت: در طي ماههاي گذشته ما فقط شاهد تغییرات پی در پی مدیران شهرستان پارس آباد بوديم كه خوشبختانه بعد از روي كار آمدن احمدي فرماندار پارس آباد به خوبی و با اقتدار در حال مدیریت شهرستان و اجرای پروژه ها و امورات شهرستان است.

رشادي در بخش ديگري از سخنان خود، خواستار ارتقاء فرمانداري اين شهرستان به فرمانداری ویژه شد و گفت: ما از مسئولان استانی و وزارت کشور انتظار داریم تا جایگاه پارس‌آباد را به فرمانداری ویژه ارتقا دهند.

امام جمعه پارس آباد همچنين عدم تفویض اختیار به فرمانداری اين شهرستان را غیر قابل قبول دانست و خواستار تسریع در روند اجرای آن شد.

وي در ادامه به سیزدهم شهریور روز تعاون اشاره و با بيان اينكه مسوولان در رابطه با معضل بيكاري بايستي تدبير خاصي كنند، افزود: با اينكه جوانان شهرستان پارس آباد از معضل بيكاري و اشتغال رنج مي برند اما حركت های خوبی در سالهای اخیر در بخش تعاون شهرستان انجام شده كه در ایجاد اشتغال در منطقه مؤثر بوده است و بایستی تداوم یابد.

رشادي، بروکراسی اداری را بزرگترین مشکل پيش روي کارآفرینان و جوانان شهرستان پارس آباد دانست و خواستار زمینه‌های اشتغال و کارآفرینی برای جوانان اين منطقه از سوي مسوولان شد.

خطيب نمازجمعه پارس آباد در ادامه با گرامي داشت بيست و يكمين سالگرد ارتحال “حجت الاسلام كريمي” امام جمعه فقيد شهرستان پارس آباد اضافه كرد: حجت الاسلام كريمي به عنوان پدر معنوی پارس آباد همواره نقشی ارزنده در رفع مشکلات مردم منطقه پارس آباد داشته است.

رشادي به برگزاری رزمایش بسیجیان در شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد و گفت: این رزمایش در 19 و 20 شهریور‌ ماه با رمز «لبیک یا رسول‌الله» در پارس‌آباد برگزار شده و در آن اقتدار و توانمندی‌های دفاعی و رزمي بسیجیان به نمايش گذاشته مي شود.

اشاره به شهادت آيت الله قدوسي، سالروز قيام 17 شهريور و كشتار مردم توسط رژيم ستم شاهي، وفات آيت الله طالقاني اولين امام جمعه كشور و روز دحو الارض از ديگر سخنان ايراد شده در خطبه هاي اين هفته امام جمعه پارس آباد بود.

 

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.