تاريخ انتشار :سه‌شنبه 3 فوریه 2015.::. ساعت : 10:25 ب.ظ
فاقدديدگاه

شورای آموزش و پرورش پارس آباد رتبه اول استانی را کسب کرد

به گزارش مغانه، احمد دهقانی افزود: شوراهای آموزش وپرورش نقش بسیار فعال وموثری در رفع مشکلات و تنگناهای آموزشی و تحقق اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت دارد.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش همچنین از موثرترین و کارآمدترین شوراها در کشور بوده و سهم به سزایی در ارتقای کیفیت آموزش وپرورش وتعلیم وتربیت دارد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش پارس آباد در سایه وحدت و همدلی وهمفکری مجموعه کارکنان وهمکارای و تلاش مضاعف فرهنگیان و مدیران در سال های اخیر موفقیت های بزرگی کسب کرده است.

دهقانی گفت:آموزش و پرورش این منطقه در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ موفق شد رتبه اول کمیته فرهنگیان ودانش آموزان در دهه فجر و مقام نخست هفته تربیت اسلامی را بین نواحی و مناطق ۱۹ گانه استان را کسب کند.

وی، به ارتقای جایگاه این شهرستان در کنکور سراسری(هنرستان فنی و حرفه ای) اشاره و بیان کرد: کسب رتبه پویا در طرح تعالی مدیریت کیفیت مدار ، کسب مقام اول توسط هنرستان شهید بهشتی در رتبه های زیر صد کشوری در کنکور در سطح استان و دستیابی به رتبه دوم پژوهش سرای رشد در بین پژوهش سراهای استان، از دیگر توفیقات این منطقه است که این افتخارات در سایه تلاش و همت مجموعه آموزش و پرورش و کلیه معلمان و مدیران به دست آمده است.

وی اضافه کرد: پارس آباد همچنین در اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در قالب کاروان نور از شهرستان های برجسته استان و کشور است.

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.