تاريخ انتشار :جمعه 30 آگوست 2019.::. ساعت : 11:51 ب.ظ
فاقدديدگاه

راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد از مشگین‌شهر می‌گذرد

به گزارش شهریمیز به نقل از روز شنبه ایرنا، اکبر بهنامجو در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاوه بر این تلاش دولت گسترش و توسعه شبکه راه در استان از جمله شهرستان مشگین‌شهر می‌باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص چهاربانده کردن جاده مشگین‌شهر گفت: چهارخطه کردن مسیر مشگین‌شهر تا بعد از کارخانه کامیون‌سازی در حال اجرا بوده و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

بهنامجو که بمناسبت گرامیداشت هفته دولت به مشگین‌شهر سفر کرده بود، بیان کرد: پروژه آبرسانی به روستاهای مشگین‌شهر نیز از جمله اقداماتی است که در اولویت کاری دولت در استان قرار گرفته است.

وی اجرای سد سبلان و سد احمدبیگلو در مشگین‌شهر را در همین راستا دانست و افزود: سد احمدبیگلو روزهای پایانی اجرا را طی کرده و سد سبلان نیز در حال اجرا است.

به گفته وی ، سد  احمدبیگلو سرمایه‌گذاری بزرگی است که موجب رونق کشاورزی منطقه خواهد شد.

استاندار اردبیل بر عزم دولت در حمایت از سرمایه‌گذاران طرح‌های گردشگری در این شهرستان تاکید کرد و اضافه کرد: با توسعه گردشگری در این شهرستان و توسعه ورزش‌ها و مکان‌های گردشگری ویژه زمستان این منطقه در فصل زمستان نیز از رونق اقتصادی بهره‌مند خواهد شد.

او بیان کرد: یکی از اقدامات انجام شده برای توسعه گردشگری در زمستان استقرار پزشک آبدرمانی در این شهرستان است و پزشکانی از مشگین‌شهر جهت طی دوره‌های آموزشی به ترکیه اعزام خواهند شد.

۶۰۱۶

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.