تاريخ انتشار :جمعه 8 دسامبر 2017.::. ساعت : 6:52 ب.ظ
فاقدديدگاه

حادثه رانندگی در جاده بیله سوار ، پارس آباد یک کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت

فرمانده انتظامی بیله سوار روز جمعه گفت: در این حادثه که شب گذشته به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ بیله سوار گزارش شد ماموران انتظامی و پلیس راه با همراهی نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.
سرهنگ سید هادی موسوی افزود: این حادثه به دلیل برخورد شدید یک دستگاه خودرو تندر۹۰ و با سواری پژو پرشیا رخ داد و در اثر شدت حادثه یکی از سرنشینان تندر ۹۰ که خانمی ۳۸ ساله بود در دم جان خود را از دست داد و هر ۲ راننده به همراه پنج سرنشین خودروها مصدوم و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند.
به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس اردبیل ، فرمانده انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: کارشناس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اردبیل عدم توجه کافی به جلو از سوی راننده تندر ۹۰ را علت بروز این حادثه اعلام کرده است.
جاده های شمال استان اردبیل از جاده های پرتردد و پرخطر استان اردبیل است.
به گفته مسوولان پلیس راه استان اردبیل ۷۰ درصد جانباختگان تصادفات جاده ای در استان مربوط به جاده های منتهی به شهرستان های شمالی بویژه مشگین شهر می باشد.
جاده های ارتباطی شمال استان اردبیل با کمبود علائم و سیستم ‌های روشنایی مواجه است و نیاز است مسوولان مربوطه برای ساماندهی جاده‌های شمال استان اقدامات اساسی انجام دهند.
نبود روشنایی کافی ، وجود قوس و پیچ های خطرناک ، نبود خط کشی حاشیه راهها، عریض بودن جاده ها و عدم رعایت مقررات رانندگی توسط برخی از رانندگان از جمله دلایل بیشتر بودن تلفات جاده ای در جاده های شمال استان اردبیل است.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
۶۰۱۸/۶۰۱۶

نظرات بسته شده است.