تاريخ انتشار :سه‌شنبه 28 نوامبر 2017.::. ساعت : 11:11 ب.ظ
فاقدديدگاه

یادواره شهدای فصل پاییز شهرستان پارس‌آباد برگزار شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان و امام جمعه پارس‌آباد یادواره شهدای فصل پاییز در شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن باقری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد عصر امروز در مراسم یادواره شهدای فصل پاییز شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای والامقام ستودنی است و اگر امروز به اقتدار و امنیت کنونی دست یافته‌ایم در سایه خون شهدای والامقام به دست آمده است.

وی افزود: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام  یک رسالت و وظیفه حساس و خطیر است که باید همگان در این زمینه همگان مشارکت و همکاری داشته باشند تا بتوانیم یادواره‌هایی در خور شان و جایگاه شهدای والامقام برگزار کنیم و با عمل به سیره و روش شهدای والامقام به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: جانفشانی و دلاوری‌های شهدای والامقام در مقابل استکبارستیزی دشمنان پیروزی را به ارمغان آورده و به همین منظور ما نیز هم‌اکنون در سایه همین شهدا می‌توانیم در در برابر اهریمنان و کشورهای استکبارستیز پرچم اسلام را برافراشته کنیم .

باقری بیان کرد: ترویج فرهنگ و تمدن غربی با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های مجازی برای پیاده‌سازی نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف از اقداماتی است که دشمنان و استکبار جهانی در دستور کار قرار داده‌اند که به همین منظور انتظار ما از جوانان این مرز و بوم این است که هوشیاری و آگاهی لازم را در این زمینه داشته باشند.

وی اظهار کرد: دشمنان می‌دانند که راهی جز عقب‌نشینی ندارند و به همین منظور از روش‌های مختلفی برای پیاده‌سازی نقشه‌های شوم خود استفاده می‌کنند که در نهایت کار به جای نمی‌برند و هوشیاری و آگاهی ملت ایران اجازه نخواهد داد که آن‌ها حتی یک نگاه چپ  به یک وجب از خاک کشورمان داشته باشند.

نظرات بسته شده است.