تاريخ انتشار :جمعه 12 جولای 2019.::. ساعت : 1:15 ق.ظ
فاقدديدگاه

خرید ۴۹ دستگاه تراکتور در راستای تجهیز ناوگان کشت و صنعت

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: در راستای تجهیز ناوگان شرکت کشت و صنعت مغان ۴۹ دستگاه تراکتور خریداری و به کار گرفته شد.
جلال گلچین در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل اظهار کرد: با احصای نیاز واحدهای زراعی و باغی شرکت برای تسریع در کارها و بهره‌وری مناسب در امورات کاشت، داشت و برداشت این تعداد تراکتور به ارزش ۸۵ میلیارد ریال خریداری شده است.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه کارخانه تراکتورسازی ایران در راستای حمایت از تولید ملی در سریع‌ترین زمان ممکن و در طی دو روز گذشته ۲۴ دستگاه از تراکتورها را تحویل شرکت داد و مابقی در روزهای آتی به ناوگان شرکت کشت و صنعت مغان می‌پیوندد.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان ادامه داد: برای استفاده بهینه از تراکتورها و کمباین‌ها در سالجاری انواع ادوات خاک‌ورزی به تعداد ۱۰۰ دستگاه از قبیل دیسک سنگین، نشاکار گوجه فرنگی و چغندرقند، بذرکارهای ذرت و چغندرقند، کودکارهای ذرت و چغندرقند، شیپر، هد برداشت کلزا و سایر ادوات زراعی خریداری ودر این بنگاه بزرگ اقتصادی وارد چرخه تولید شده است.

گلچین گفت: در نظر داریم برای بهبود مضاعف در عملیات‌ها طی روزهای آتی نسبت به خرید انواع ادوات پشت بند از قبیل سمپاش، چیزل، لولر، گاوآهن، دیسک سبک، کودپخش کن دامی و … نیز اقدام کنیم که تمام این فعالیت‌ها در راستای تقویت برنامه‌های توسعه‌ای شرکت است.

وی از حضور کارشناسان شرکت MAY کشور ترکیه در شرکت مغان خبر داد و افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده و پیرو مجوز صادره از طرف وزارت جهاد کشاورزی امسال حدود ۶٧٠ هکتار از اراضی شرکت مغان به کشت پنبه اختصاص داده شده و جلسه آموزشی و فنی مراحل کاشت و داشت با حضور مدیران و کارشناسان بخش‌های زراعی شرکت به صورت اصولی در کارگاه تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان ادامه داد: با توجه به ظرفیت های زراعی منطقه مغان به خصوص شرکت عظیم کشت و صنعت مغان این شرکت می‌تواند با برنامه‌ریزی‌های مفید و علمی در بخش تولید پنبه حرف اول را در حوزه صادرات با همکاری دو شرکت ایرانی و ترکیه‌ای بزند که امیدواریم با ادامه این روند شاهد شکوفایی در بخش تولید پنبه منطقه مغان و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان باشیم.

نظرات بسته شده است.