تاريخ انتشار :سه‌شنبه 11 ژوئن 2013.::. ساعت : 10:55 ق.ظ
فاقدديدگاه

روحاني: دكتر عارف كناره‌گيري كرد تا از هدف واحد دور نشويم

rohanyآفتاب: دكتر حسن روحاني در اجتماع پرشور مردم زاهدان در مسجد طالقاني اين شهر با بيان اينكه مي‌خواهم خبر مهمي را براي اولين بار در زاهدان اعلام كنم، گفت: اولا بدانيد آقاي دكتر عارف دوست قديمي من است. آشنايي من با دكتر عارف از سال 1355 است.

در دولت اصلاحات در كنار هم بوديم الان هم در مجمع تشخيص مصلحت نظام در كنار هم قرار داريم. به هر شهري كه من يا دكتر عارف رفتيم، مردم از ما اتحاد خواستند. هر دوي ما اين ندا را با گوش جان شنيديم و مساله را به  بزرگان كشور، آيت‌الله هاشمي و حجت‌الاسلام والمسلمين خاتمي ارجاع داديم. به جبهه اصلاحات و جبهه اعتدال گفتيم، به هر نتيجه‌اي كه بزرگان برسند ما تمكين خواهيم كرد. در اين دو سه روز مشورت‌هاي زيادي با آقايان هاشمي و خاتمي شد. تصميم نهايي جبهه اصلاحات و جبهه اعتدال بر اجراي وحدت و اتحاد و ماندن يك كانديدا از بين بنده و دكتر عارف شد. در نهايت تصميم بر اين گرفته شد كه من در عرصه بمانم و برادر عزيزم دكتر عارف از عرصه كناره‌گيري‌ كنند.

به گزارش آفتاب، وي ادامه داد: بحث بر سر حسن روحاني يا محمدرضا عارف نبود مهم اين بود كه با تقسيم راي‌ها از هدف واحد دور نشويم.

روحاني در واكنش به فريادهاي مردمي كه مي‌گفتند: (اصلاحات اصلاحات، پيروز انتخابات)، گفت: در اين مدت تماميت‌خواهان نگران شدند. يكي از خبرگزاري‌‌ها شروع به فعاليت كرد. ديروز خبرنگاري از من پرسيد: كه خبر يكي از خبرگزاري‌ها كه شوراي نگهبان مي‌خواهد صلاحيت شما را مجدداً بررسي كند، چيست؟ كه من در جواب گفتم: پاسخ من تنها يك لبخند است، من از دكتر عارف تشكر مي‌كنم و اميدوارم بيست‌وپنج خرداد ما پيروز انتخابات باشيم.

نظرات بسته شده است.