تاريخ انتشار :جمعه 24 می 2024.::. ساعت : 12:27 ق.ظ
فاقدديدگاه

تجلیل و تکریم از رزمنده(عملیات بیت المقدس) و جانباز فرهنگی همزمان با سوم خرداد در آموزش و پرورش  پارس آباد

به گزارش خبرنگار مردمی شهریمیز  پارس آباد؛ همزمان با سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور  الله بخش نجفی مدیر آموزش و پرورش پارس آباد، معاون پرورشی و تربیت بدنی وجمعی از کارشناسان از رزمنده و جانباز فرهنگی دفاع مقدس علی رضا ارژنگی تجلیل وتکریم بعمل آمد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان پارس آباد افزود: همانطور که امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و این پیروزی پس از آن بود که رزمندگان اسلام با جانفشانی و طی عملیاتی سریع و غافلگیرانه و با ابعاد پیشرفته نظامی و تاکتیکی توانسته بودند خرمشهر را آزاد کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

نجفی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر؛ سر آغازی بر پیروزی در سایر عملیات‌های دفاع مقدس شد، تصریح کرد: باید راه شهیدان و پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت را ادامه بدهیم و پرچمی را که آن‌ها برافراشتند با قدرت در اهتزاز نگهداریم و در مسیر فتح خرمشهرهای پیش رو مجاهدت کنیم، چراکه عرصه‌های جهاد و دفاع همه جانبه از جهاد تبیین تا مقابله با تهدید امنیتی سخت دشمنان به روی امت حزب‌الله گشوده است.

 

خبرنگار فرهنگی اجتماعی وعلمی شهریمیز پارس آباد: افشین خاک نژاد

نظر خود را به ما بنویسید.