تاريخ انتشار :سه‌شنبه 7 می 2024.::. ساعت : 12:22 ق.ظ
فاقدديدگاه

آئین رونمایی از کتاب “خاطرات خیس” در پارس آباد

به گزارش پایگاه فرهنگی اجتماعی و علمی شهریمیز پارس آباد آیین رونمایی از کتاب “خاطرات خیس” همزمان با هفته معلم در همایش بزرگداشت هفته معلم با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر آموزش و پرورش پارس آباد انجام شد.

گفتنی است کتاب  «خاطرات خیس» مولف افشین خاک نژاد مجموعه داستان کوتاه می باشد. در این مجموعه به بعضی از موضوعات تأثیر گذار در زندگی جامعه ی امروزی ما اشاره دارد. از جمله : پرهیز از القای یأس و ناامیدی ، تلاش برای باروری استعدادها و رسیدن به خود اتکایی و ازدواج اجباری و نتایج تلخ و ناگوارش، به معیار های ازدواج موفق ، طمع – ویرانگر اعتماد و اعتبار نسنجیده ، ملاک ها و معیار های گزینش دوست خوب، دوری از خیانت ، موضوع اعتیاد و اثرات مخرب آن در ابعاد مختلف زندگی، طلاق تأسف بار ، مشکلات اقتصادی دوری از سیاه کردن صفحه ی سفید آبروی دیگران و…. می پردازد.

لازم به توضیح است که نویسنده کتاب؛ قبل از این اثر نیز مجموعه اشعار شعرای شهرستان پارس آباد را با عنوان” آرازین سسی ” گردآوری کرده و به چاپ‌ رسانده است.

 

نظر خود را به ما بنویسید.