تاريخ انتشار :دوشنبه 20 می 2024.::. ساعت : 2:28 ب.ظ
فاقدديدگاه

پیام تسلیت پایگاه خبری شهریمیز به مناسبت حادثه سقوط بالگرد ریس جمهور و هیات همراه

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم و همراهان، موجب نگرانی وتاثر فراوان شد. متأسفانه این حادثه دلخراش به شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز منجر شد و صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد.

جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۵ سال گذشته روزهای سخت وناگوار زیادی مشاهده کرده اما با عنایات الهی و هدایتگری حضرت امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای و حمایت مردم همیشه در صحنه توانستیم این مصائب را به جلوه‌های ماندگار همدلی ملی و اتحاد اجتماعی تبدیل کنیم.

این مصیبت جانگداز را به مقام معظم رهبری و ارکان نظام و دولت و مردم تسلیت می گویم. ملت هوشیار ما در مقاطع دشوار و حساس دهه نخست انقلاب نشان داده است که می تواند حوادثی سخت را از این دست با سرمایه توکل به خداوند، اعتماد به نظام، تاب آوری خویش و امید به آینده پشت سر بگذارد..

آنچه بیش از هر چیز در این رخدادها عیان خواهد شد اوج بصیرت و قدرت و قدردانی آگاهانه ملت بزرگ سلحشور ایران است که در تندباد حادثه‌ها استوارتر و قوی‌تر از همیشه با هدایت‌های الهی امام و رهبر حکیم خود راه رسیدن به قله‌های فتح و پیروزی را خواهند پیمود و دشمنان مفلوک و درمانده ایران بزرگ خصوصاً آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم رو به زوال را بیش از پیش ناامید و سرافکنده خواهند کرد.

نظر خود را به ما بنویسید.