تاريخ انتشار :جمعه 18 فوریه 2022.::. ساعت : 12:29 ب.ظ
فاقدديدگاه

استاندار اردبیل: حوزه هنر نیازمند سرمایه‌گذاری‌های کلان است

استاندار اردبیل گفت: حوزه هنر نیازمند سرمایه‌گذاری‌های کلان برای تربیت نسلی با عواظف انسانی است تا بتوانیم شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه باشیم.

سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از هنرمندان استان اردبیل اظهار داشت: حوزه هنر نیازمند سرمایه‌گذاری‌های کلان برای تربیت نسلی با عواظف انسانی است تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: اهمیت فرهنگ و هنر برای کاهش مشکلات اجتماعی نیازمند هم‌فکری با اهلی فرهنگ و هنر برای شناسایی و پیگیری حل مسائل اجتماعی است که با توانمندسازی سرمایه‌های انسانی درصدد هستیم مشکلات اولویت‌دار عرصه فرهنگ و هنر را برای بهره‌برداری از این ظرفیت به‌کار گرفته و امکانات و ظرفیت‌های مختلف را برای بهره‌مندی حوزه فرهنگ و هنر محقق کنیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: مشکلات اقتصاد فرهنگ و هنر با شناسایی معضلات موجود در دستور کار قرار گرفته است که درصدد هستیم با برنامه‌ریزی در این زمینه به تمامی اهداف خود در این راستا جامه عمل بپوشانیم و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این راستا گام برداریم که این مسئله برای ما حائز اهمیت بسیار است.

عاملی اظهار کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خوبی در همه ابعاد و موقعیت‌های حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد که می‌توان با اصلاح رویه‌های غلط فرهنگی جهش‌های بزرگی در استان رقم زد و دستاوردهای قابل توجهی را به دست آورد که بسیار مهم و اساسی است که این موضوع به نوبه خود برای ما مورد توجه است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسائل و آسیب‌های اجتماعی قابلیت حل شدن از طریق مقوله فرهنگی را دارد که به همین منظور نیازمند تدوین برنامه‌های منسجمی هستیم که با سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌تواند محقق شود و ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.