تاريخ انتشار :شنبه 31 می 2014.::. ساعت : 12:27 ق.ظ
فاقدديدگاه

استاندار اردبیل گفت:‌ با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی یکی از بزرگترین کارخانه‌های فولاد کشور در اردبیل کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، مجید خدابخش در سمینار معاونان و مدیران کل ستاد استانداری اردبیل اظهار داشت: عملیات اجرایی کارخانه نورد فولاد به عنوان بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا اواخر ماه جاری در استان آغاز می‌شود.
وی مکان اجرای این طرح را شهرستان مشگین‌شهر اعلام کرد و افزود: براساس برآوردهای اولیه این طرح برای حدود سه هزار و 500 نفر شغل ایجاد می‌کند.
استاندار اردبیل با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و با بیان اینکه منظور از اقتصاد مقاومتی نگرش به درون و قابلیت‌های مردمی در رونق اقتصاد کشور است، تصریح کرد: در شرایط کنونی نمی‌توان تنها با اتکا به اعتبارات دولتی مسیر توسعه را با سرعت طی کرد.
خدابخش با تاکید بر اینکه برای فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه در استان اردبیل باید به سرمایه‌های اجتماعی و تغییر نگرش مدیران، کارشناسان و دست‌اندرکاران به ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری نیز توجه کرد، ادامه داد: کارهای روزمره دستگاه‌های اجرایی نباید پیگیری پروژه‌های اساسی را تحت‌الشعاع قرار دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مدیران و کارشناسان دستگاه‌ها باید با تسلط بر قوانین و مقررات به طور مرتب پیگیر رفع مشکلات طرح‌های اجرایی باشند و با نگرش مثبت زمینه اشتغالزایی در منطقه و رونق اقتصادی استان را فراهم کنند چرا که تحقق اقتصاد مقاومتی بدون بهره‌گیری از توان بخش خصوصی ممکن نیست.
در این جلسه هر یک از معاونان برنامه‌ریزی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار برنامه‌های خود را برای اجرا در سال 93 ارائه کردند.

نظرات بسته شده است.