تاريخ انتشار :جمعه 11 آگوست 2017.::. ساعت : 11:48 ق.ظ
فاقدديدگاه

۱۰۶ طرح سرمایه‌گذاری در اردبیل آماده مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی است

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم مظفری بعد از ظهر امروز در دیدار با معاون سفیر استرالیا در ایران در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار داشت: برای سرمایه‌گذاران خارجی امکان تملک زمین به اسم آن‌ها، تضمین در قبال ثبت مالکیت و نیز تضمین برای حفظ سرمایه آن‌ها و تبادلات بانکی و تأمین امنیت کامل برای کلیه سرمایه‌گذاران خارجی و برخورداری از برخی معافیت‌های مالیاتی و گمرکی در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: ۸ طرح الویت‌دار و بیش از ۱۰۶ طرح در قالب سی‌دی آماده‌ شده که سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند در این حوزه مشارکتی جدی داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز با برشمردن ۸ عنوان مزیت برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل بیان کرد: ثبت شرکت برای اتباع خارجی بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام‌شده و برای کلیه سرمایه‌گذاران و بنگاه آن‌ها پروانه اقامت سه‌ ساله صادر می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی استاندار اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های مختلف این استان در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی بیان کرد: طرح‌های توسعه‌ای در این سه بخش در حال اجراست که با به ثمر رسیدن آن‌ها امکان صادرات به کشورهای مجاور فراهم می‌آید.

ارژنگ عزیزی افزود: ما از توسعه روابط با کشورهای مختلف استقبال می‌کنیم و بر این بارویم که اردبیل می‌تواند بارانداز صادرات برای کشورهای آسیایی میانه، حوزه قفقاز و روسیه باشد.

 

نظرات بسته شده است.