تاريخ انتشار :شنبه 5 فوریه 2022.::. ساعت : 6:37 ب.ظ
فاقدديدگاه

تداوم وضعیت صعودی شیوع کرونا در استان اردبیل/ ۱۵۴ بیمار بستری شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با بستری ۳۹ مبتلای جدید کرونا و ترخیص ۴۱ بیمار، شمار بستری‌شدگان به ۱۵۴ بیمار رسید.

علی محمدیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته، ۳۹ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند. طی این مدت خوشبختانه مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نشده است.

وی افزود: شمار کل بیماران بستری کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل به ۱۵۴ نفر رسید که نسبت به روز قبل ۲ نفر کاهش داشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر ۲۹بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. همچنین خوشبختانه ۴۱ بیمار نیز در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به تزریق دو میلیون و سه هزار و ۹۶۸ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۲۱هزار و ۶۸۳ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۱۲هزار و ۴۸۷دُز مربوط به مرحله دوم و ۲۶۹هزار و۷۹۸ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌ مشگین شهر در وضعیت قرمز، پارس آباد در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های اردبیل، خلخال، بیله سوار، گرمی، سرعین، نیر، کوثر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان اصلاندوز نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.