تاريخ انتشار :جمعه 27 آگوست 2021.::. ساعت : 9:37 ق.ظ
فاقدديدگاه

۱۴۵ بیمار به بستری‌شدگان کرونا در اردبیل افزوده شد

اردبیل جزو استان‌هایی بشمار می‌رود که طی تابستان رکود مبتلایان به کرونا را شکسته است و می‌توان گفت روزانه ۵ الی ۷ نفر فوتی را در بیمارستان‌ها شاهد است.

در شبانه روز گذشته با اضافه شدن ۱۴۵ نفر دیگر به تعداد بستری شدگان در بیمارستان ها اردبیل دوران پر التهاب کرونایی را سپری می‌کند.

در این ایام که کرونا  وحشیانه در حال طغیان است، مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی هیچ گونه توجهی ندارند و عادی انگاری را در مسیر زندگی خود در پیش گرفته‌اند، این درحالی است که عده ای از همین مردم با عادی انگاری جان خود را از دست داده‌اند.

مسئولین همچنان به رعایت پروتکل‌ها، عدم حضور در تجمع‌ها، استفاده از ماسک تاکید ویژه دارند، اما بی‌فکری عده ای باعث تمام شیفت کار کردن کادر درمان و خستگی بیش از اندازه آنها در این ایام شده است.

نبود داروها برای بیماران کرونایی و عدم پذیرش بیماران توسط بیمارستان‌ها از دیگر مشکلات استان در این روزها است که حضور مسافران در این ایام به این مشکلات دامن می‌زند و سبب افزایش تعداد بیماران می‌شود که امیدواریم مسئولین امر در این رابطه نیز تدابیری بیاندیشند.

لازم است به منع تردد بین استانی دقت ویژه‌ای شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل در رابطه با تشریح وضعیت و آمار کرونای استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحران کرونایی اردبیل لازم است به منع تردد بین استانی دقت ویژه‌ای شود.

حبیب‌زاده افزود: در چند روز اخیر کاهش بسیار جزئی در میزان موارد بستری را شاهد هستیم که نتیجه تاثیر همکاری نیروی انتظامی در کنترل ترددها است.

نظرات بسته شده است.