تاريخ انتشار :شنبه 30 ژانویه 2021.::. ساعت : 11:58 ب.ظ
فاقدديدگاه

‌راندمان ‌شرکت کشت و صنعت مغان افزایش می‌یابد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  اسداله محسن‌زاده عصر امروز در دیدار با حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به سوابق همه عزیزان هیئت مدیره قطعا” شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان را به سرانجام واقعی و توسعه محور خود خواهیم رساند و برای دستیابی به راندمان بالا در شرکت مدیریت علمی را در برنامه خود قرار داده‌ایم.

وی گفت: همه پرسنل و نیروی انسانی شرکت برای ما قابل احترام هستند و وضعیت نیروهای انسانی موجود در شرکت حفظ و با هیچ پرسنلی قطع ارتباط نخواهد شد و همچنین برای پرداخت حق و حقوق پرسنل منابع مورد نیاز تامین شده ‌و هیچگونه مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت مغان بیان کرد: با توجه به اینکه قسمتی از زمینهای زراعی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان زهدار شده است طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای احیای زمین‌های فوق اقدام خواهیم کرد و همچنین اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در مزارع شرکت نیز از اولویت‌های اساسی ما در حوزه زراعت است.

‌باقری‌بنابی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد مغان ضمن عبادت دانستن خدمت و کار تولیدی در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: نتیجه کارآمدی مدیران اجرایی در کشور، کارآمدی نظام اسلامی و حتی دین اسلام است و در این راستا همه باید از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

 وی افزود: همه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت با سوابق درخشان و کوله باری از تجربه هم اکنون به موطن اصلی خود برگشته و مدیریت این مجموعه عظیم اقتصادی را بر عهده دارند و این تیم متخصص، متحد و بومی باید با ایجاد اتحاد، همدلی پیش بروند تا در آینده روزهای بیادماندنی را برای شرکت و منطقه رقم بزنند.

 گفتنی است در این دیدار، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت نیز در خصوص وضعیت موجود شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و اهداف و برنامه های پیش رو ایراد گفت‌وگو کردند.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ش

نظرات بسته شده است.