تاريخ انتشار :جمعه 1 ژانویه 2021.::. ساعت : 9:54 ب.ظ
فاقدديدگاه

هیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت ‌مغان تا یک هفته آینده معرفی می‌شود‌

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ارژنگ عزیزی ظهر امروز در یازدهمین جلسه تیم بازرسی سازمان خصوصی‌سازی کشور در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: هیئت مدیره جدید شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تا یک هفته آینده معرفی می‌شود و نهایت تلاش تیم بازرسی بر این است که هیئت مدیره جدید در آغاز بکار از لحاظ تامین نیازمندی‌های شرکت و منابع مالی با مشکل مواجه نباشد.

 وی ضمن تقدیر و تشکر از خرید و تامین به موقع نهاده‌های دامی مورد نیاز واحدهای دامپروری از محل واردات برای تکمیل زنجیره غذایی افزود: خوشبختانه تعهدات مربوط به برداشت محصولات و کشت‌های پاییزه برابر تقویم زراعی انجام شد و تیم بازرسی سازمان خصوصی‌سازی نیز بر این موضوع نظارت داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: از زمان ابطال واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان و انجام مراحل نهایی طی احکامی بازرسان ویژه از سوی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور  در کشت و صنعت حضور یافتند و بر تمای امور مربوطیه این شرکت نظارت کامل دارند.

عزیزی با بیان اینکه حفظ مشتریان و تامین نقدینگی مورد نیاز برای کشت و صنعت ضرورت دارد، افزود: این شرکت باید بخشی از محصولات خود را به فروش برساند ولی در عین حال مدیران شرکت موظف به هماهنگی با تیم بازرسی شده‌اند و به منظور پیشگیری از هرگونه شائبه بارگیری و حمل محصولات و کالاها در بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۷ عصر انجام می‌شود.

گفتنی است قبل از این جلسه، عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل و نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اعضای تیم بازرسی ویژه سازمان خصوصی‌سازی کشور از واحدهای مختلف دامپروری و مزارع کشت پاییزه گندم و کلزا بازدید کردند.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ش

نظرات بسته شده است.