تاريخ انتشار :شنبه 16 ژانویه 2021.::. ساعت : 11:31 ق.ظ
فاقدديدگاه

رئیس جدید ‌هیئت مدیره کشت و صنعت مغان: با احدی لابی نکرده‌ا‌م / دغدغه هیئت مدیره آبادانی منطقه مغان ‌است

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، قاسم محمدی امروز در نشست با ارکان قضایی و بازرسی استان اظهار داشت: خوشبختانه برای اولین بار همه اعضای منتخب و مدیران فعلی اهل مغان بوده و دغدغه آبادانی منطقه مغان را بیشتر از هر فرد و گروهی دارند.

وی افزود: سوابق مدیران جدید شرکت نشان‌دهنده روحیه امانتداری و ولایتمداری آنان است، از این رو وامدار مردم سخت کوش منطقه خواهیم بود و برای رضایت آنان تلاش خواهیم کرد.

 رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه روحیه جهادی در بین پرسنل شرکت حکم‌فرماست، گفت: مطمئن هستیم، می‌توان با ایجاد کارگروه متشکل از همین کارشناسان و متخصصین در تمامی حوزه‌ها و با حفظ کرامت انسانی و با هدف‌گذاری واحدبه واحد و بررسی مجدد و نوین با برنامه‌ریزی منسجم کارهای زراعی، دامی، باغی، تولیدی و صنعتی با شکل موثرتری پیش خواهد رفت.

محمدی بیان کرد: وقتی سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشته که سرباز هستند پس ما هم نوکر مردم هستیم و در کشت و صنعت مغان نیز، باید جهاد دیگری را جاری سازیم.

وی با اشاره به نحوه گزینش مدیران جدید شرکت، تصریح کرد: در این مسیر با هیچ احدی لابی نکرده‌ایم و دغدغه همه ما آبادانی منطقه مغان و شرکت است و پروردگار را شاکرم که آبرویی داریم و آن را هم در اینجا با خدا معامله خواهیم کرد.

 رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پایان گفت: امیدوارم در مسیر خدمتگزاری توفیق داشته باشیم که خدمت جهادی را در این سنگر تولید و بهره‌برداری به مقصد و سرانجام رسانده و بازهم بتوانیم در حفظ این امانت سربلند باشیم.

در کشت و صنعت مغان با کمترین هزینه بیشترین درآمد را خواهیم داشت

مدیرعامل کشت و صنعت مغان نیز گفت: در این مجموعه بزرگ تولیدی و اقتصادی با کمترین هزینه بیشترین در آمد را خواهیم داشت.

اسدالله محسن‌زاده بیان کرد: در مدت کوتاهی که در خدمت عزیزان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بودیم از مدیریت درآمدها، منابع و پرداخت حق و حقوق به موقع پرسنل و همچنین برنامه ریزی در خصوص ادامه روند تولید اقدامات مقتضی صورت گرفته است و حضور دستگاه‌های  نظارتی و قضایی  استان نیز پشتوانه خوبی برای مدیریت شرکت است.

وی افزود: از مباحث ارشادی، سخت افزاری و نرم افزاری و بهره‌گیری برای توسعه و بهبود بخش‌های مختلف اعم از زراعت، باغات، دامپروری و صنایع شرکت بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرعامل کشت و صنعت مغان ادامه داد: وضعیت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با توجه به تعهد و صیانت از اموال شرکت و تولید محصولات استراتژیک و محصولات غذایی برای کشور با تلاش‌های شبانه‌روزی بهتر خواهد شد و سعی خواهیم کرد با کمترین هزینه بیشترین درآمد را با حفظ سیاست‌های مدون دولت کسب نماییم که این امر با همکاری و همراهی اعضای هیئت مدیره، مدیران امورها و پرسنل زحمت‌کش و خدوم شرکت عملی خواهد شد.

بازنگری اساسی زیان دهی شرکت باید صورت پذیرد

 در ادامه رئیس مجمع شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و مدیرعامل شهرک‌های کشاورزی وزارت جهادکشاورزی با بیان سابقه نیم قرنی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و فراز و فرودهایی که شرکت در این سالها به خود دیده، اظهار داشت: بازنگری اساسی زیان دهی شرکت باید صورت پذیرد تا بررسی‌های بعمل آمده را به وزارت جهادکشاورزی اعلام نماییم.

علی اشرف منصوری اظهار داشت: باید تلاش نماییم تا برخلاف سالیان و دهه‌های گذشته، ضعف در برنامه‌ریزی و عدم مدیریت در بهره‌برداری و تولید محصولات استراتژیک و مدیریت نهاده‌ها در ابن مجموعه وجود نداشته باشد.

وی افزود: در صدد آن هستیم تا برای تولید و رونق اقتصادی و مدیریت شرکت، منابع جدیدی را خلق نموده و با بررسی و کار کارشناسی، هزینه‌ها را کاهش داده و سیستم نظارتی را به دقت ساماندهی نماییم چراکه هزینه‌های مازاد بیشتر از عملکرد آن در هر واحد است و بررسی و دقت بیشتری از سوی تیم مدیریت جدید را می‌طلبد.

رئیس مجمع شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ادامه داد: با توجه به اهمیت و جایگاه مشخصی که کشت و صنعت مغان در کشور دارد یکی از فاکتورهای مشخص که باعث شده است به این امر حساسیت زیادی داشته باشند، تولید بیش از ۵۰۰ هزار تن بذور کشور از این مجموعه ملی است پس باید قدر منابع موجود در شرکت مغان را به واقع درک بکنیم تا با افزایش تولید و عملکرد بهتر در هر هکتار شرکت مغان را به جایگاهی که می‌خواهیم آن را برسانیم.

منصوری گفت: در انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جدید بررسی‌ها و استعلام‌های قانونی با دقت و حساسیت با تبادل نظر بین وزارت خانه‌ها اتفاق افتاد و با حفظ نیروهای انسانی موجود و بهره‌برداری از این نیروها در افزایش ظرفیت‌ها و برنامه  مزرعه محور جهت تولید و مدیریت منابع باید پیش برویم و با جلوگیری از خام فروشی محصولات در جهت رونق و بازدهی اقتصادی الگوی قابل توجهی در کشور باشیم.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ش

نظرات بسته شده است.