تاريخ انتشار :دوشنبه 20 مارس 2017.::. ساعت : 9:30 ب.ظ
فاقدديدگاه

پایانه مرزی بیله سوار آماده تردد اتباع آذری است

علی رحمتی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی زمان تردد از هشت صبح تا ۹ شب خواهد بود که به نسبت مواقع عادی افزایش یافته است.

وی افزود: علاوه بر این بر اساس توافقی که با طرح آذری شده است همکاران پایانه‌های مرزی ایران و آذربایجان تا هدایت آخرین مسافر فعالیت کاری خود را اجرا خواهند کرد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به فعالیت ۱۲ نهاد در پایانه مرزی بیله سوار اضافه کرد: از۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فرودین ماه سال جاری ۵۵ هزار و ۵۷۶ نفر از پایانه تردد داشتند که نسبت به مدت مشابه تعطیلات نوروز ۹۴ رشد داشته است.

رحمتی تأکید کرد: از این تعداد ۱۸ هزار نفر مسافر ایرانی است که تردد ۱۵۰ درصد افزایش داشته و پیش‌بینی می‌شود در نوروز امسال نیز شاهد رشد تردد مسافران ایرانی از پایانه مرزی باشیم.

وی افزود: تردد اتوبوس در بازه زمانی ذکر شده با ۳۱۳ دستگاه به میزان ۲۵ درصد و تردد سواری با هزار و ۴۸۲ دستگاه با ۶۴ درصد رشد همراه است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کل تردد سال جاری از پایانه مرزی را ۷۶۸ هزار و ۷۲۶ نفر با رشد چهاردرصدی عنوان کرد و گفت: صادرات کالا نیز با ۱۵۱ هزار و ۹۶ تن با رشد ۴۷ درصدی همراه است.

نظرات بسته شده است.