تاريخ انتشار :دوشنبه 18 آوریل 2016.::. ساعت : 11:29 ب.ظ
فاقدديدگاه

فرماندار پارس آباد :مدیرانی که نمیتوانند با برنامه های اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت همگام شوند کنار بروند

به گزارش شهریمیز  اکبر صمدی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد در سال ۹۵ که با دو دستور جلسه اقتصاد مقاومتی وانتخابات پیش رو آغاز شد اظهار داشت: هیچ مسئول و مدیر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان پارس‌آباد حق تبلیغات به نفع یا علیه کاندیدایی را ندارد.

وی افزود: تا جایی که مدیران و مسئولان شهرستان قانون را رعایت کنند از آنها حمایت می‌کنیم و چنانچه از امکانات دولتی برای حمایت از کاندیداهای خاص استفاده کنند غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده و یا گزارش با خاطیان برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندارشهرستان پارس‌آباد با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله نخست در کمال صحت و سلامت بیان کرد: صحت انتخابات مرحله نخست دهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان در تمامی حوزه‌های انتخابیه کشور تایید شده است.

صمدی با اشاره به اینکه انتخابات حساس‌ترین و مهم‌ترین رویداد در کشور است، گفت: در دور نخست انتخابات مجلس شورای سلامی ۲۰۷ حوزه مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و در هیچ حوزه‌ای انتخابات باطل شده نداشتیم.

وی انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی را حساس بر شمرد و گفت: رأی مردم حق‌الناس است و این اطمینان را به مردم فهیم ومرزداران شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار می‌دهیم که با رعایت اصل امانتداری و بی‌طرفی هیچ گاه اجازه تخلف و پایمال شدن حق کسی را نخواهیم داد.

صمدی در بخش دیگری ازسخنان خود اظهار داشت تذکر میدهم به مدیرانی که نتوانند خود را همگام با برنامه های اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب همگام سازند . این مدیران یا باید خود را همگام سازند یا خودشان کنار بروند .

 

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.