تاريخ انتشار :شنبه 23 ژانویه 2016.::. ساعت : 8:39 ب.ظ
فاقدديدگاه

۵۰۰ واحد مسکن مهر در پارس‌آباد تکمیل شد

به گزارش شهریمیز، شهرام باباخانی صبح امروز در جلسه بررسی روند اجرایی عملیات تکمیل مسکن مهر فاز 2 شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر 500 واحد از مجموعه فاز 2 مسکن مهر شهرستان تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه در یک هزار و 296 واحد در حال احداث بوده که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با ستریع در روند عملیاتی و اجرایی کردن باقیمانده واحدها نیز زمینه‌ای را فراهم کنیم تا این پروژه به طور کامل تکمیل و تحویل داده شود.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به پیشرفت بالای 80 درصدی عملیات ساختمانی واحدهای مسکن مهر پارس‌آباد گفت: تکمیل و واگذاری این پروژه به متقاضیان و صاحبان واحدها از برنامه‌های مهم و اولویت‌دار بوده که در استان با جدیت دنبال می‌شود.

باباخانی با اشاره به وضعیت انشعابات و زیرساخت‌های منطقه بیان کرد: انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان و متولیان امر اعم از مسئولان ادارات برق، آب و فاضلاب شهری هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم را برای سرعت بخشیدن به روند اجرایی و واگذاری پروژه داشته باشند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه افزود: مجموعه فاز 2 مسکن مهر شهرستان با سرمایه‌گذاری اعم از آورده اشخاص و تسهیلات بانکی بالغ بر 60 میلیارد تومان در سایت 100 هکتاری مسکن مهر پارس‌آباد در دست اجرا بوده و عملیات اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد.

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.