تاريخ انتشار :جمعه 14 آگوست 2015.::. ساعت : 11:02 ب.ظ
فاقدديدگاه

ابراز نارضایتی امام جمعه از تغییرات در شهرداري پارس آباد مغان

به گزارش شهریمیز به نقل از آران مغان حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه پارس آباد اظهار داشت: اگر نظر شوراي شهر پارس آباد بر این باشد که جایگزینی برای شهردار فعلی انتخاب شود باید فردی توانمندتر و موفق‌تر از وي را معرفی کرد در غیر این‌صورت این اقدام به ضرر شهر و شهروندان خواهد بود.

 وی با بیان اینکه عملکرد مجموعه شورای شهر نباید منجر به بدبینی و نارضایتی مردم شود، افزود: اگر قرار باشد فردی را جایگزین شهردار فعلي كنند چندين ماه زمان نیاز است تا شهردار جدید به مسائل و مشکلات شهر آشنا شود و این امر وقت‌کشی محسوب می‌شود.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در شهرک صدر عراق و کشته و زخمی شدن صدها تن، داعش را عامل این انفجارها و ناآرامی ها دانست و گفت: داعش دست پرورده آمريكا و آل سعود است که برای ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه و تامین امنیت رژيم غاصب اسرائیل به وجود آمده است.

رشادي با اشاره به روز مقاومت اسلامی، اظهار داشت: جهان اسلام اکنون در شرایطی است که چاره‌ای جز استکبارستیزی و مقاومت اسلامی ندارد و جامعه استکباری به سردمداری آمریکا و اسرائيل و همراهی کشورهای متحد و گروه‌هک‌های تروریستی تصمیم به محو اسلام دارند.

وي با بيان اينكه مقاومت موجب عزت جامعه بوده ادامه داد: همان‌طور که رزمندگان اسلام و مردم غیور ایران در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در مقابل تهاجمات فرهنگی و دشمنان قسم‌خورده و در مقابل تحریم و تهدیدات ایستادگی کردند، بيداري مردم در كشورهاي اسلامي نيز باعث شده تا تخت حاكمان سلطه طلب و اعيادي استكبار بيش از پيش متزلزل شود.

امام جمعه پارس آباد با بیان این‎که نبود رهبری مهم ترین خلأ كشورهاي اسلامی است، خاطرنشان کرد: به دنبال نبود رهبری امروز مشکلات گوناگون در حوزه داخلی و خارجی برای مردم كشورهاي اسلامي به وجود آمده است.

 وي با بیان این‎که داشتن رهبری فقیه و هوشیار مهم ترین عامل موفقیت نظام و ملت ایران اسلامی است، تأکید کرد: باید قدر رهبر انقلاب و مردم را بدانیم.

 رشادي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز به 25 مرداد ماه سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) که به عنوان روز دختران نام‌گذاری شده اشاره کرد و افزود: دختران باید حضرت معصومه (س) را در تبعیت و محبت از ولایت امر الگو قرار دهند.

خطیب جمعه پارس آباد تصریح کرد: امام جواد (ع) درباره زیارت قبر حضرت معصومه(س) می فرمایند: اگر کسی قبر عمه مرا در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

رشادي خاطرنشان کرد: 26 مرداد ماه مصادف است با سالروز بازگشت آزادگان از اسارت به میهن اسلامی، این ایام را به تمامی آزادگان که در طول هشت سال دفاع مقدس تلخی اسارت را در عراق کشیدند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی از حضور امام جمعه اردبيل در مراسم سالروز شهادت امام صادق (ع) در مصلي امام خميني(ره) پارس آباد قدرداني كرد و استقبال مردم از اين مراسم را ستودني دانست.

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.