تاريخ انتشار :چهارشنبه 20 دسامبر 2023.::. ساعت : 11:10 ب.ظ
فاقدديدگاه

آغاز صدور سند برای روستا‌ها و قشلاقات محدوده شرکت‌های کشت صنعت و دامپروری مغان و پارس با اهتمام دستگاه قضایی

جلسه تعیین تکلیف صدور سند مسکونی و زراعی برای روستا‌های محدوده شرکت‌های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس با حضور مدیران و مسئولان متولی در محل دادگستری استان برگزار شد.

یوسف خدادادی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به مشکل چندین ساله روستا‌ها و قشلاقات محدوده ۲ شرکت کشت و صنعت مغان و پارس و متعاقب آن تاکید رئیس قوه قضاییه در سفر اخیر به استان و نیز درخواست مردم و نماینده، ولی فقیه در استان دستورات ویژه‌ای از جانب رئیس کل دادگستری استان برای حل مشکلات این روستا‌ها صادر شد که پس از بحث و بررسی‌های فراوان و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایتاً مشکل صدور سند مسکونی برای این روستا‌ها مرتفع و اهالی روستای مرتضی کندی پس از گذارندن مراحل اداری نسبت به اخذ سند مسکونی اقدام می‌کنند که به این صورت برای تمامی روستا‌های و قشلاقات مورد نظر نیز سند مسکونی صادر می‌شود.

وی افزود: در رابطه با اراضی زراعی ۳ هکتاری و یک هکتاری نیز افراد مستحقی که قبلاً اسامی آن‌ها توسط کمیته پایش ثبت شده است، اراضی به آن‌ها واگذار شده و برایشان سند صادر می‌شود.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان همچنین با اشاره به مشکل جانمایی که قبلاً صورت گرفته بود و روستا‌های هوار کندی و محمد کندی در محدوده ثبت نشده بودند تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و اتخاذ مصوبات لازم، مشکل جانمایی این روستا‌ها نیز حل شده است.

خدادادی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی اهتمام جدی برای حل مشکلات مردم دارد و پیرامون این موضوع نیز با جدیت پیگیر موضوع تا حصول نتیجه است.

نظر خود را به ما بنویسید.