تاريخ انتشار :جمعه 24 نوامبر 2023.::. ساعت : 10:07 ب.ظ
فاقدديدگاه

بیشترین ساعت تصادف در اردبیل اعلام شد

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: راه‌های روستایی استان اردبیل جزوه ۳ استان امن کشور است که در این راستا توانستیم رتبه اول کم تصادفی جاده‌های روستایی را به نام اردبیل ثبت کنیم.

سرهنگ وحید علیپور در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی راه‌های استان با بیان اینکه ۷۰ درصد راه‌های استان اردبیل را جاده‌های روستایی و فرعی تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: راه‌های روستایی استان اردبیل جزوه ۳ استان امن کشور است که در این راستا توانستیم آمار کم تصادفی جاده‌های روستایی به اردبیل اختصاص دهیم.

وی نصب به موقع شبرنگ در راه‌های استان اردبیل را بسیار مؤثر و مثمر ثمر در راستای کاهش تصادفات عنوان کرد و گفت: در ۷ ماهه گذشته اختلاف تصادفات با سال قبل فقط ۲ نفر است و در مجموع متوفیان نیز روند مناسبی را در استان نسبت به سال‌های گذشته داریم طوری که به استثنای پاسگاه پلیس راه پارس آباد-کنگرلو ۵۱ نفر فوتی ۳۸ درصد از مجموع کل متوفیان را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل خاطرنشان کرد: ساعت وقوع بیشتر حوادث رانندگی در ساعت ۱۵ الی ۲۰ شب بوده است که عمده دلایل تصادفات در این ساعات به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی راننده بوده است.

سرهنگ علیپور با اشاره به فرا رسیدن ایام سرد و بارشی سال ادامه داد: عوامل پلیس راه به عنوان خادم مردم استان در محورها حضور دارند و حتماً مردم با اطلاع از مسیرهای ارتباطی و توجه به هشدار هوای هواشناسی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در مسیرها تردد کنند.

نظر خود را به ما بنویسید.