تاريخ انتشار :سه‌شنبه 9 می 2023.::. ساعت : 11:25 ب.ظ
فاقدديدگاه

اعلام لباس‌های ممنوعه برای آقایان در «ادارات» و «معابر عمومی»

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در فضای عمومی در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.

خان‌محمدی گفت: منظور این نیست که به کسی که کراوات زده خدمات ارائه نشود، منظور این است که سیستم دولتی و کارمند‌های دولت موظف به رعایت آن شاخص‌ها هستند و کارمند دولت نمی‌تواند در مجموعه دولتی کراوات بزند.

گفتگوی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با «خبرآنلاین» را در ادامه می‌خوانید:

افرادی هستند که کراوات می‌زنند و برای امور بانکی و بیمه‌ای و … به مراکز اداری مراجعه می‌کنند، آیا اداره دولتی ملزم است به‌آن‌ها خدمات ارائه ندهد؟

منظور این نیست که به کسی که کراوات زده، خدمات ارائه نشود، منظور این است که سیستم دولتی و کارمند‌های دولت موظف به رعایت آن شاخص‌ها هستند و کارمند دولت نمی‌تواند در مجموعه دولتی کراوات بزند.

آن شاخص‌ها که کارمندان دولت باید آن‌ها رعایت کنند کدامند؟

لباس‌های زننده، مارک‌ها، آستین‌کوتاه و لباس‌های چسبان و شلوارهای‌کوتاه در مورد لباس آقایان است که باید رعایت کنند. اگر مواردی از این دست باشد، فرد متخلف طبق آن چارچوب و دستورالعملی که مصوب است، درمرحله اول تذکر می‌گیرد و در مرحله دوم در حوزه تخلفات اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سوال من در مورد مردم است نه کارمندان دولت

در فضای عمومی هم در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود، اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.

پس چرا جلسه وکلای دادگستری به دلیل زدن کراوات از سوی برخی از اعضای آن توسط حراست ملغی شد؟

این موضوعی است که دادستانی و قوه قضاییه باید به آن رسیدگی کنند.

نظر خود را به ما بنویسید.