تاريخ انتشار :جمعه 25 نوامبر 2022.::. ساعت : 9:27 ب.ظ
فاقدديدگاه

ایران ۲ – ولز ۰ / درخشش شاگردان کی‌روش در قطر

در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدار دو تیم ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه احمد بن علی آغاز شد که این بازی با پیروزی ۲ بر صفر ایران به پایان رسید.

دیدار ایران و ولز در چارچوب هفته دوم گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما نیمه دوم ایران توانست ۲ گل به ثمر برساند.

در چارچوب گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدار دو تیم ایران و ولز از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه احمد بن علی آغاز شد که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

به نوشته ایسنا، ایران نسبت به بازی با انگلیس با پنج تغییر وارد میدان شد و علیرضا بیرانوند، صادقی محرمی، روزبه چشمی، علی کریمی و علیرضا جهانبخش در ترکیب اولیه قرار ندارند. به جای آن‌ها نیز به ترتیب سید حسین حسینی، رامین رضاییان، سعید عزت الهی، سردار آزمون و علی قلی‌زاده در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند.

 

ماریو اسکوبار اهل گواتمالا قضاوت دیدار تیم‌های ملی ایران و ولز را بر عهده دارد. کیلب ولز از ترینیداد و توباگو و خوان کارلوس مورا از کاستاریکا کمک‌های اسکوبار در این دیدار هستند.

ایران ۲ – ولز ۰

ورزشگاه: احمد بن علی الریان

داور: ماریو اسکوبار

گل: روزبه چشمی (دقیقه ۹+۹۰) و رامین رضاییان (دقیقه ۱۱+۹۰) برای ایران

کارت زرد

ایران: رامین رضاییان،‌ علیرضا جهانبخش

ولز: جو رودون

کارت قرمز

ایران:

ولز: وین هنسی

نظرات بسته شده است.