تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 9 ژوئن 2022.::. ساعت : 8:04 ب.ظ
فاقدديدگاه

مراسم افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت ملی پارس

🔸️به گزارش شهریمیز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی پارس، طی مراسمی با حضور حاج عباس جهانگیرزاده نماینده محترم مردم شمال استان در مجلس شورای اسلامی، دکتر باباگل‌زاده معاونت امور شرکت‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، مهندس محمدی عضو هیأت مدیره شرکت شهرکهای کشاورزی، دکتر عبداللهی معاونت محترم استانداری اردبیل، فرماندار محترم شهرستان پارس‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین طالبی امام جمعه شهر جعفرآباد، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پارس، روسای ادارات، ارگان‌های نظامی انتظامی و معاونت‌ها و مدیران شرکت مراسم افتتاحیه و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس برگزار گردید.

🔸️در ابتدایی مراسم مهندس حمید صولت مدیر عامل شرکت ملی پارس ضمن خوشامدگویی به میهمانان و مدعوین حاضر در جلسه از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی دست اندرکاران و پرسنل شرکت ملی پارس به جهت افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها تقدیر و تشکر نمودند و افزودند: در طول ۹ ماه گذشته بی‌وقفه و فداکارانه با حرکتی انقلابی و جهادی برای به ثمر نشستن این پروژه‌ها زحمات زیادی در معاونت‌ فنی و پشتیبانی و معاونت تولیدات گیاهی کشیده شده است.

🔸️ در ادامه مهندس صولت، تأمین امنیت غذایی جامعه را تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی شرکت ملی پارس خواند و گفت: به عنوان متولی تولید بذور استراتژیک و تامین امنیت غذایی جامعه، برنامه گسترده‌ای در راستای نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق شعار سال که مقام معظم رهبری خردمندانه و هوشمندانه نامگذاری کردند داریم و به همین سبب اقدامات بسیار عظیم از جمله تسریع در بهره‌برداری از پروژه پادار را آغاز و به حول قوه اللهی اجرایی کردیم.

🔸️مهندس صولت پروژه پادار را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: پروژه انتقال آب به ۱۳۸۰ هکتار از اراضی شرکت ملی پارس موجب افزایش راندمان تولید انواع محصولات استراتژیک خواهد شد که به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شده است.
🔸️حمید صولت در ادامه به آیین کلنگ زنی و افتتاح دیگر پروژه ها و آغاز عملیات اجرایی طرح های این شرکت اشاره کرد و گفت: از مجموع پروژه ۲۰۶۰ هکتاری آبیاری کم فشار، فاز اول آن به مساحت ۴۸۱ هکتار در پارس عملیاتی و افتتاح ، عملیات اجرایی فاز اول طرح توسعه گاوداری شیری ۱۵۰۰ راسی آغاز، از پروژه ۶۱۰ هکتاری باغ بادام ۲۵ هکتار و ۳۰هکتار زراعت چوب به مرحله اجرایی در می آید، آغاز فاز اول پروژه احیای اراضی دره ملالو در مساحت ۹۲۰ هکتار و آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری و تاسیسات واحد زراعی پارس ۶ از دیگر پروژه‌های چه در مدار تولید و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

🔸️مدیرعامل شرکت ملی پارس از افزایش ۳۰ درصدی تولیدات این شرکت در صورت بهره برداری از پروژه ها و طرح های تولیدی این شرکت در آینده خبر داد و گفت: ۳۰ درصد به تولیدات این شرکت در صورت بهره برداری از پروژه های در دست اجرا افزوده خواهد شد.

🔸️حمید صولت شرکت ملی پارس را از تولید کنندگان شاخص امنیت غذایی در کشور دانست و گفت: به مدد انحصار کامل بذر هیبرید ذرت این شرکت توانمندی استحصال و صادرات آن را به کشورهای خارجی از جمله روسیه و گرجستان فراهم کرده و مرحله اول صادرات بذر ذرت را نیز عملیاتی کرده است.

🔸️وی از تلاش برای انحصار دیگر ارقام محصولات زراعی از جمله بذور ذرت و کلزا و … در کشور خبر داد و افزود: شرکت ملی پارس بعنوان یک هلدینگ اقتصادی و تجاری در کشور نقش مهمی را در امنیت غذایی و صادرات محصولات زراعی و ارز آوری به کشور ایفا می کند و این ما را مصمم به انجام وظایف محوله می نماید.

🔸️در پایان این مراسم مدعوین با حضور در محل افتتاح پروژه ها به همراه مدیران و دست اندرکاران، مراسم افتتاحیه و عملیات اجرایی را در قالب شش پروژه آغاز کردند‌.

✅ افتتاح پروژه ۱۳۸۰ هکتاری پادار (انتقال آب و تبدیل اراضی دیم به آبی و تجهیز آن به سیستم های نوین آبیاری)

✅افتتاح فاز اول پروژه ۲۰۶۰ هکتاری آبیاری کم فشار ( ۴۸۱ هکتار در پارس ۱ )

✅آغاز عملیات اجرایی فاز اول طرح توسعه گاوداری شیری ۱۵۰۰ راسی

✅اجرای ۲۵ هکتار باغ بادام از پروژه ۶۱۰ هکتاری و اجرای ۳۰ هکتار زراعت چوب (درخت صنوبر ۳۰ هکتار و باغ بادام ۲۵ هکتار)

✅آغاز عملیات اجرایی فاز اول پروژه احیای اراضی دره ملالو در مساحت ۹۲۰ هکتار

✅آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری و تاسیسات واحد زراعی پارس ۶

✴ روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ملی پارس

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.