تاريخ انتشار :شنبه 9 ژانویه 2021.::. ساعت : 1:43 ق.ظ
فاقدديدگاه

استارت آغاز پروژه چهاربانده پارس‌آباد به مشگین شهر زده شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، استارت آغاز عملیات اجرایی ۴۰ کیلومتر چهار بانده پارس آباد به مشگین‌شهر امروز با حضور استاندار اردبیل و نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  زده شد.

در حاشیه کلنگ‌زنی این پروژه فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه اعتبارات فاز یک و دو این پروژه تزریق شده است، اظهار داشت: فاز یک و دو ۲۰ کیلومتر اول پروژه چهار بانده پارس آباد به سربند با قدرت و سرعت تمام اجرایی شود و اعتبارات آن تزریق شده است.

وی از تحقق آرزو و مطالبه به حق مردم خبر داد و افزود:  پیمانکار مربوطه این پروژه شرکت آلتائی از پیمانکاران قوی هستند و توافق شد به سرعت عملیات اجرایی را  آغاز و هر نوع موانع را در میان گذارند تا نسبت رفع آن اقدام شود.

امامی در ادامه از  آسفالت هفت و نیم کیلومتر از فاز دوم چهاربانده پارس آباد به سربند خبر داد و گفت: عملیات اجرایی نزدیک به ۲ کیلومتر جاده داخل شهر اسلام آباد نیز تا هفته‌های آتی با تعیین پیمانکار آغاز خواهد شد.

در چند سال گذشته طول راه‌های استان اردبیل افزایش قابل توجهی داشته است

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این آیین از افزایش طول بزرگراه‌های استان خبر داد و افزود: در طول سه سال گذشته طول راه‌های استان اردبیل با هدف استانداردسازی جاده‌ها افزایش قابل توجهی داشته است که در همین رابطه از سال ۹۶ تا به امسال رشد ۵۳۰ کیلومتری راه‌های استان را شاهد بودیم، به طوری که از سال ۹۶ تا ۹۹ به ترتیب ۳۳۱ کیلومتر، ۶۹ کیلومتر و ۱۳۷ کیلومتر افزایش طول راه‌ها را داشتیم.

محبوب حیدری بیان کرد:  احداث باند دوم پارس‌آباد – مشگین‌شهر حد فاصل سه راهی سربند تا سه راهی مشگین‌شهر نقش مهمی در افزایش حضور سرمایه‌گذاران در منطقه خواهد داشت.

وی در تشریح مزایای اجرای پروژه باند دوم پارس‌آباد-مشگین‌شهر گفت: با احداث و بهره‌برداری از این پروژه راه‌سازی، ایمنی تردد افزایش یافته و توسعه اقتصادی، صنعتی و کشاورزی نیز تحقق می‌یابد که تسهیل تردد، کاهش زمان سفر و تراکم ترافیک از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ی

نظرات بسته شده است.