تاريخ انتشار :شنبه 18 دسامبر 2021.::. ساعت : 9:26 ب.ظ
فاقدديدگاه

استراتژی بی سرانجام سیدکاظم موسوی

سیدکاظم موسوی کلکسیونی از مصاحبه های جنجالی را در کارنامه پربار اظهاراتش اندوخته است و معلوم نیست این استراتژی بی سرانجام چند بار باید تجربه شود.

سیدکاظم موسوی، از زمانی که برای دومین بار با اقبال مردم به عنوان نماینده آنها در مجلس انتخاب شد، رویه ای متفاوت از سایر همکاران در پیش گرفته و با اظهاراتی متفاوت به فاصله چند ماه از هم، سوژه رسانه های محلی، ملی و بین المللی شده است.

وی با توجه به اینکه در کارزارهای انتخاباتی، همیشه یک پای ثابت دور دوم انتخابات مجلس بوده و یک پیروزی و دو شکست را نیز در این وادی تجربه کرده است، باید بیش از سایر نمایندگان کشور، قدر صندلی سبز مجلس را بداند.

بعد از چند مورد اظهارات متعدد در حوزه های مختلف طی یکسال اخیر، روزهای گذشته مصاحبه وی با یکی از خبرنگاران در مورد ممنوعیت واردات اجناس لوکس، عینک و آلات موسیقی، دوباره خبرساز شد.

موسوی خیلی ناشیانه و در زمان اوج  بازنشر مصاحبه خود، فریاد  واتحریفا سرداد!! از بخت بد وی، خبرنگار مذکور نیز مجبور شد فایل کامل صوتی مصاحبه را منتشر نماید تا سیدکاظم، باختی بمراتب گرانتر دیگری را در این مورد به نام خود ثبت نماید.

هنوز دوره نمایندگی این مجلس به نیمه نرسیده است که سیدکاظم موسوی، کلکسیونی از مصاحبه های جنجالی را در کارنامه پربار اظهاراتش اندوخته است و معلوم نیست این استراتژی بی سرانجام چند بار باید #تجربه شود و تبعات بعدی آنها چه خواهد بود؟ سوژه هایی که قطعا در کارزار انتخابات آینده وی، #پاشنه_آشیلی برای ریزش آرای انتخاباتی اش عمل خواهند کرد.

به جهت اینکه ایشان به عنوان یکی از نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس حضور دارند لازم دانستم دو نکته ظریف را خدمتشان عارض شوم. سید بزرگوار، لطفا به وقت اظهار نظر، از ورود به حوزه های غیرتخصصی اجتناب کرده، منطقی عمل نمائید، مبادا در افراط از بقیه سبقت بگیرید تا در زمان نقد  عریان افکار عمومی، فریاد واتحریفا سر بدهید، نیم نگاهی به تبعات اتفاقات مشابه گذشته داشته باشید.

و هرگز به رسانه ها و خبرنگاران تهمت تحریف نزنید، بخصوص زمانیکه خودتان به بی اساس بودن آن اتهام وقوف کامل دارید. شنیدن این جمله از زبان شما در صحن علنی مجلس، که: با هر #خبرنگاری مصاحبه نکنید، مایه تعجب ما شد. #مولا_علی (ع) می فرمایند:

زبان معیار انسان است، خوب فکر کردن و بعد حرف زدن، انسان را از لغزش ها نگاه می دارد.

سکوت درباره آنچه نمی‌دانیم هم اصل مهمی است. مولا علی (ع) در این مورد نیز می فرمایند: درباره هرچه نمی‌دانی، چیزی مگو.

امیدواریم در ماههای آینده، با همفکری نزدیکان دلسوز خود، با تعیین یک استراتژی از وقوع اتفاقات مشابه اینچنینی دوری نمائید،

نظرات بسته شده است.