تاريخ انتشار :شنبه 21 آگوست 2021.::. ساعت : 10:49 ب.ظ
فاقدديدگاه

وضعیت فوق حاد کرونا در شهرستان پارس‌آباد/ثبت ۱۸۰۰ مورد مثبت قطعی

فرماندار شهرستان پارس آباد با تاکید بر ممنوعیت سفر به شهرستان پارس‌آباد، از وضعیت بحرانی بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم امامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هم‌اکنون شهرستان پارس‌آباد در وضعیت فوق حاد و بحرانی کرونا قرار گرفته و یقیناً وضعیت موجود نتیجه بی‌توجهی‌ها به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روزهای گذشته است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت بیمارستان شهدای پارس آباد تکمیل شده است، اضافه کرد: هم اکنون ۱۰۰ نفر بستری کرونایی و بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر مورد مثبت قطعی کرونا و درگیری بیش از ۱۰ هزار نفر به ویروس کرونا در شهرستان به ثبت رسیده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه تزریق واکسن در هفت مرکز انجام می‌شود، عنوان کرد: تزریق بیش از ۴۰ هزار دوز واکسن در شهرستان پارس آباد انجام شده و واکسیناسیون با تمام قوت ادامه دارد.

امامی ضمن درخواست از تمامی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی برای کمک به کادر سلامت برای پیشگیری از ادامه شیوع کرونا تاکید کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن روش‌هایی هستند که سرایت این بیماری را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

رئیس شورای تأمین پارس آباد با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان پارس آباد نسبت به سال گذشته در روزهای تاسوعا و عاشورا ۲۰ برابر افرایش یافته است، تاکید کرد: امروز نیازمند کمک همه مردم خصوصاً عزاداران عزیز هستیم تا از وقوع یک فاجعه بزرگ جلوگیری شود.

همچنین هیئت‌های امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان پارس آباد با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که به مصوبات ستاد کرونا و فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و از دسته گردانی و شبیه خوانی که امکان شیوع را گسترش دهد خودداری خواهند نمود.

نظرات بسته شده است.