تاريخ انتشار :شنبه 23 ژانویه 2021.::. ساعت : 11:56 ب.ظ
فاقدديدگاه

خام‌فروشی آفت محصولات تولیدی شرکت کشت و صنعت مغان است

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی امروز  در دیدار با اعضای هیات مدیره کشت و صنعت دامپروری مغان اظهار داشت: خام‌فروشی آفت محصولات تولیدی شرکت است و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌تواند از  راه‌های جلوگیری از خام‌فروشی باشد.

وی با بیان اینکه با روحیه جهادی و سرمایه‌گذاری می‌توان شاهد راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان بود، گفت: شرکت کشت و صنعت مغان باید چنان توسعه یابد که علاوه بر افزایش تولید و اشتغال و رفع مشکلات کارگران و کارکنان بتواند در امور خیریه از قبیل احداث بیمارستان، درمانگاه و موسسه خیریه مشارکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بیان کرد: کشت و صنعت مغان قابلیت‌های فراوانی در حوزه های مختلف دارد و به عنوان یک ظرفیت بزرگ اقتصادی نه تنها برای منطقه بلکه برای کشور محسوب می‌شود که باید در حراست از این ثروت خدادادی نهایت تلاش خود را بکار ببریم.

عاملی با بیان اینکه  باید تلاش شود تولید محصولات استراتژیک در این شرکت توسعه یابد، تصریح کرد: اولویت اول شرکت ایجاد یک پژوهشکده قوی است و  اولویت بعدی باید معطوف به بسته‌بندی محصولات تولیدی و صادرات آن باشد.

وی  افزود: بالاترین درآمد حاصله در آخرین حلقه تولید است که برای دستیابی به آن راهی جز بسته‌بندی محصولات و چگونگی صادرات آن وجود ندارد و با انجام کارهای تحقیقاتی می‌توان خلاء‌ها و نارسایی‌های شرکت را شناسایی و نسبت به انجام کارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اقدام کرد.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ش

نظرات بسته شده است.