تاريخ انتشار :جمعه 1 ژانویه 2021.::. ساعت : 9:37 ب.ظ
فاقدديدگاه

تجلیل از خیرین « قهرمانان کمپین سلامت »پارس آباد

تجلیل و قدردانی از اعضای خیرین کمپین قهرمانان سلامت با اهدای لوح سپاس از سوی ریاست محترم دانشگاه و معاونت محترم درمان دانشگاه علوم پزشکی استان توسط دکتر حسین قربانی مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد و با حضور دکتر مجردی مشاور ارشد موسسه ائمه اطهار (ع ) استان و‌ مدیر افتخاری کمپین مردمی قهرمانان سلامت موسسه ائمه اطهار (ع) ، ‌و خیرین گرانقدر از جمله حاج رمضان باتوته ، حسام آقالو ، مهندس جاوید ، حسن قاسمی ، فرزاد و بهزاد نورآذر ، استاد آورند و فرزند بزرگوار خیر بزرگوار شادروان غفار برزگر بنام سرکار خانم هانیه برزگر از کادر بیمارستان شهدا که اولین حقوق خود را تقدیم کمپین کرد و اینها به نمایندگی از دهها خیر گرانقدر دعوت شدند که در سراسر ایران و حتی خارج از کشور کمکهای خود را به حرکت خیرخواهانه فوق اهدا نموده اند .

همچنین رییس بیمارستان شهدا دکتر الماسی و مدیر بیمارستان دکتر راست منش و مترون گرانقدر و زحمتکش شهدا خانم سپه و مسئولین اجرایی و پرسنل بیمارستان شهداء پارس آباد در این بزرگداشت که با رعایت فاصله اجتماعی و حداقل دعوت و در فضای باز برگزار گردید حضور داشتند . کمپین قهرمانان سلامت در طول مدت ده ماه گذشته کمک های ارزشمندی از جمله تهیه ۳۹ کپسول اکسیژن و تجهیزات و امکانات دیگر و‌ وسایل حفاظتی و تشخیصی در برابر کرونا ، ماسک ، دستکش ، کامپیوتر ، ترمومتر ، مانومتر ، لباس ضد کرونا ، ساق بند پرستاری ، مواد ضد عفونی ، تلفن سیار پیشرفته ، ماسکهای مخصوص سی پپ ، تخت بیمارستانی ، یو پی اس مخصوص آی سی یو و سایر را به ارزش بالای دو میلیارد ریال انجام داده است که هم اکنون نیز این کمکها ادامه دارد.

 

این کمپین مردمی با همکاری موسسه خیریه ائمه اطهار (ع) در تهیه ارزاق و ایجاد رفاه برای افراد آسیب دیده از کرونا نیز کمکهای زیادی انجام داده و همچنان نیز در دستور کار خود دارد. در اقدامی مشابه همین کمپین با همکاری هلال احمر کمپین نفس هدیه کنیم را با تهیه بیست فقره کپسول ده لیتری به همراه مانومتر ، و نگهدارنده جهت استفاده اختصاصی بیماران تنفسی و کرونایی به ارزش هفتاد میلیون تومان با موفقیت انجام داد. بسیاری از بیماران کرونایی با ترخیص شدن از بیمارستان نیاز به اکسیژن دارند که در مدت کمتر از یک ماه گذشته ارزش خدمات این کمپین به بیماران حدود یک میلیارد ریال بر آورد شده است. با این توضیح تهیه کپسول اکسیژن برای هر خانواده حداقل سی میلیون ریال هزینه دارد که با اهدای امانی اکسیژن از طرف کمپین و از طریق جمعیت هلال احمر این هزینه از سبد هزینه خانوارها حذف شده است.

برچسب‌ها:, , , , ,

نظرات بسته شده است.