تاريخ انتشار :یکشنبه 22 آوریل 2018.::. ساعت : 12:37 ب.ظ
فاقدديدگاه

اردبیل| بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس‌آباد آماده تحویل است

‌به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، محبوب حیدری بعد از ظهر امروز در بازدید مشترک با فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان از روند اجرای پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد مغان در زمینی به مساحت ۳۹ هزار مترمربع محوطه بیمارستان، با زیربنای ۱۱ هزار و ۸۵۷ مترمربع در چهار طبقه در حال رفع نواقص و تا یک هفته آینده تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این بیمارستان تا آخر اردبیهشت‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد که با راه‌اندازی این پروژه بی شک تحول عظیمی در خدمات‌دهی بهداشتی و درمانی منطقه ایجاد خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد مغان نیز در این بازدید گفت:‌ تکمیل ساختمان بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد از مهمترین مطالبات و خواسته‌های مردم این منطقه بوده که تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبر صمدی بیان کرد: با تجهیز و بهره‌برداری کامل از بیمارستان شهدا سرانه درمانی شهرستان به ازای هر یک هزار نفر بیش از یک تخت خواهد رسید و هتلینگ بیمارستان‌ها نیز در حد استاندارد کشوری ارتقا می‌یابد که این امر زمینه‌ساز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی کیفی‌تر به مردم منطقه خواهد شد.

وی اظهار کرد: ساختمان بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای پارس‌آباد با اعتبار نزدیک به ۴۰ میلیارد تومانی به اتمام رسیده و تجهیزات چهارگانه آن نیز به ارزش نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان است.

نظرات بسته شده است.