تاريخ انتشار :شنبه 20 ژوئن 2020.::. ساعت : 10:08 ب.ظ
فاقدديدگاه

نماینده مردم شمال استان اردبیل: اعتبار ۴۵ میلیاردی به پروژه چهار بانده پارس‌آباد اختصاص یافت

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، عباس چهانگیرزاده بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از اهالی شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان مرزی اصلاندوز مغان تاکنون علاوه‌بر حضور پرشور در تمامی صحنه‌ها در انتخابات نیز با حضور حداکثری خود آمادگی خود را نشان دادند.

وی شهرستان اصلاندوز را در تمامی عرصه‌ها دارای امتیازات ویژه دانست و افزود: شهرستان مرزی اصلاندوز مغان در تمامی عرصه‌ها به ویژه کشاورزی، دامپروری، عشایری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظرفیت‌های بسزایی دارد که باید مورد توجه باشد.

جهانکیرزاده با بیان اینکه کاهش تصادفات خونین در منطقه باید در اولویت قرار گیرد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه شمالی استان در حوزه راه و جاده است که برای پروژه چهار بانده پارس‌آباد-سربند تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

نماینده مردم شمال استان اردبیل با تاکید بر حل مشکل کم‌ آبی در منطقه بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه آبرسانی به روستاهای غرب و شرق دره رود در روزهای افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص حمایت از کشاورزان منطقه اظهار کرد: باید در منطقه شمال استان اردبیل که به عنوان قطب کشاورزی کشور و استان شناخته می‌شود با ایجاد صنایع بزرگ تبدیلی و تکمیلی علاوه‌بر تحقق شعار جهش تولید برای حمایت از کشاورزان تلاش‌گر نیز گام اساسی برداشته شود.

نظرات بسته شده است.