تاريخ انتشار :شنبه 18 ژانویه 2020.::. ساعت : 12:27 ق.ظ
فاقدديدگاه

اعتبارات ویژه‌ای برای پروژه‌های ورزشی پارس آباد در سال ۹۹ اختصاص می‌یابد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدالت حاجی پور، فرماندار شهرستان پارس آباد در بازید سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از پروژه‌های ورزشی شهرستان پارس آباد گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر چند پروژه ورزشی که در این شهرستان در حال احداث می‌باشد سعی می‌کنیم که اعتبارات ویژه‌ای را برای سال ۹۹ به این پروژه‌ها اختصاص دهیم تا شاهد افتتاح این پروژ‌ها باشیم.

او بیان کرد: مهمترین پروژه‌های این شهرستان زمین چمن شهید کلانتری و با وجود استعداد ویژه‌ای که رشته دو ومیدانی در این شهرستان وجود دارد پیست دو و میدانی این شهرستان هم در حال بهره برداری می‌باشد.

فرماندار شهرستان پارس آباد تصریح کرد: تالار وزنه برداری نیز که با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال احداث می‌باشد امیدواریم با اختصاص اعتبار آن در سال ۹۹ شاهد افتتاح این پروژه هم باشیم.

حاجی پور افزود: با توجه به جمعیت جوان این شهرستان و مشکلات و معضلاتی اجتماعی که در جامعه وجود دارد و همچنین مرزی بودن این شهرستان تنها راه برون رفت از این مشکلات توسعه ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی می‌باشد که به این موضوع باید در استان به خصوص این شهرستان اهتمام ویژه‌ای شود.

نظرات بسته شده است.