تاريخ انتشار :چهارشنبه 1 ژانویه 2020.::. ساعت : 11:34 ب.ظ
فاقدديدگاه

ایستگاه پمپاژ فتحعلی شهرستان پارس‌آباد مغان افتتاح شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، عباس کشاورز شامگاه امروز در آیین افتتاح ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری دشت فتحعلی اظهار داشت: ایستگاه پمپاژ و شبکه آبیاری دشت فتحعلی در شهرستان پارس‌آباد مغان در مساحتی حدود ۳ هزار و ۷۰۰ هکتار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از بهره‌برداری از ‌طرح‌های جهاد عشایری در سفر به این شهرستان خبر داد و افزود: امروز پروژه مجتمع آبرسانی احمدلو و قشلاقات همجوار شهرستان اصلاندوز مغان نیز در راستای آبرسانی به مناطق عشایری این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

کشاورز تصریح کرد: اقداماتی که در دولت  روحانی برای رونق کشاورزی و دامداری استان اردبیل انجام یافته بسیار حائز اهمیت است و به‌همین دلیل است که سال به‌ سال شاهد رشد و شکوفایی بخش کشاورزی در منطقه هستیم.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: با بهره‌برداری از پمپاژ فتحعلی امکان انتقال و پمپاژ آب به میزان ۳ متر‌ مکعب در ثانیه به اراضی کشاورزی و باغی و به تبع آن احداث و راه‌اندازی مجتمع‌های بزرگ صنعتی و دامپروری برای سرمایه‌گذاران و عشایر منطقه فراهم خواهد شد و برای هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرا و احداث ایستگاه پمپاژ دشت فتحعلی در شهرستان پارس‌آباد مغان با توجه به اینکه نقش بسیار ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت منطقه دارد پروژه‌ای بسیار ارزشمند است.

نظرات بسته شده است.